2014-04-28 16:04Nyheter

Tobago Carnival Regatta - stjernespekket seilsport i eksotiske omgivelser

null

Perfekt vind gjorde Tobago Carnival Regatta til en stor suksess iår. Surfere og seilere red på de perfekte bølgene ved Pigeon Point stranden som CNN har kåret til å være en av verdens beste strender.

Den 23. februar sparket perfekt vind i gang Tobago Carnival Regatta ved Pigeon Point med 50 kitesurfere, 23 vindsurfere og 25 joller konkurrerende mot hverandre.

Regattaen er for alle, og hele 90 barn fra seilklubber på Trinidad og Tobago deltok i sine optimistjoller.

Lokale og internasjonale stjerner

Det var mange stjerner til stede på Pigeon Point. Vindsurfing-legendene Brian Talma, Kevin Pritchard (8 ganger verdensmester) og Diony Guadagnio deltok i konkurransen.

Tobagos egen helt Dwight Hall imponerede både dommere og tilskuere med sine tricks. Han konkurrerte mot et meget sterkt felt, og fikk en flott 4. Plass.

Prøv det selv

De som ikke kun var fornøyd med at kikke på, kunne selv prøve krefter med surfing eller seilas. Festivalen tilbyr nemlig begynnerkurser til både barn og voksne. I tillegg til surfing og seilas er der mange andre aktiviteter som gjør Tobago Carnival Regatta til mer enn en seilsportsbegivenhet. Det er en hel opplevelse med sport, show, sol, underholdning, smukke omgivelser og meget mere. Regattaen er en tilbakevendende begivenhet som tiltrekker både lokale og turister.

Vannsportsinteresserte kan glede seg til februar 2015 hvor Tobago Carnival Regatta vender tilbake. Her kan man igjen se de profesjonelle folde seg ut på vannet eller selv forsøke seg med seilas og surfing.

Vil du oppleve Tobagos mange fantastiske muligheter kan du til sommeren reise med American Holidays via London fra 13.750 NOK.

Til vinteren kan du reise med Apollo direkte fra Oslo til Tobago fra kun 15.998 NOK

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director