2015-03-26 12:08Nyheter

Invitasjon til pressereise til Jordan i maj 2015

null

Jordan Tourism Board (JTB) har glæden af at invitere journalister fra større medier i Norge til en gruppe-pressereise af 5 dages varighed i maj 2015.

Pressereisen foregår fra d. 18. - 22. maj (NB. pressereisens start- og slutdato kan variere ca. 1 dag afhængig af tilgjengelige flyavgange) for 7-9 journalister eller andre formidlere.

Pressereisen dækker de største og vigtigste steder og seværdigheder i Jordan som fx hovedstaden Amman, den historiske by Jerash, Det Døde Hav, oldtidsbyen Petra og ørkendalen Wadi Rum. Det bliver endvidere muligt at forlænge turen med 1-2 dage på egen hånd. Et detaljeret program følger inden afrejse.

Deltagelse i pressereisen kræver forhånds-bekræftelse af minimum 1 artikkel i et større medie.

Send en mail til pr@unitedspiritnordic.com senest d. 13. april, hvis du ønsker at deltage i pressereisen.

Jordan Tourism Board forbeholder sig retten til at fordele de 7-9 pladser ud fra de indkomne ansøgninger ut fra ulike kriterier.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director