2015-03-02 16:37Nyheter

Chat om Trinidad & Tobago

null

Nu er det mulig for alle med interesse i Trinidad & Tobago at stille deres spørsmål om stort og småt i en ny live chat på hjemmesiden gotrinidadtobago.no

Chat-funktionen er bl.a. resultatet af en øget interesse for Caribien og tvillingeøerne især, og med den bliver det muligt for både reisende og reisebureauer at få svar på deres spørsmål eller kommentarer fra en af Go Trinidad & Tobagos nordiske medarbeidere.

Chatten er åben på hverdage fra kl. 9-16.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director