2015-03-10 09:32Nyheter

Caribbean Airlines tilbyr 28 ugentlige avgange mellem NYC og Port of Spain

null

Nu er muligheten for at kombinere shopping på Times Square med afslapning på en caribisk sandstrand større end nogensinde før. Intet mindre end 28 gange om ugen flyver selskabet Caribbean Airlines nemlig mellem JFK-lufthavnen i New York og Port of Spain på Trinidad.

Caribbean Airlines har været Trinidad & Tobagos nationale flyselskab siden 2006 med omkring 530 ugentlige avgange.

For skandinaviske rejsende til Trinidad & Tobago er det også muligt at flyve med Caribbean Airlines fra London Gatwick til Port of Spain. Det er muligt at opnå forbindelse til London-flyvningerne med flere af Norwegians mange nordiske ruter.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director