2013-11-25 12:16Blogginlegg

Trinidad & Tobago tok World Travel Market - med stil

null

Tobago, som er iferd med å bli en av de store hub's i Karibia, kunne fortelle at John Legend er en av hovednavnene under Tobago Jazz Festival, som blir arrangert i April 2014. Og Trinidad skal heller ikke glemmes da med sitt Karneval, som populært kalles "Verdens største Show".

Fokus for både hotellene og turistkontoret har vært å utvikle Eco Soft Adventure som vandring, kayaking, og den nyeste attraksjonen, Zip lining. Trinidad er også en av verdens store fugleområder - og kalles for fugleparadis med 468 ulike arter fugler, og fantastiske muligheter for å se sjeldne fugler året rundt. Andre aktivititer er Skilpaddene som legger egg, og klekker fra mars til august, møte - og incentives, utstillinger og konferanser og selvsagt sport.

Tobago er et paradis for økoturisme med Main Ridge Forest Reserve, som er en av verdens eldste nasjonalparker. Øya har også blitt et kjent sted for sport som sykling, golf og vannsport.
Trinidad & Tobago sine sportikoner Dwight Yorke og Brian Lara var tilstede i London under alle dagene og kastet glimmer over messen.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director