2020-04-02 16:18Blogginlegg

Nye muligheter i litt annerledes tider

Kjære media kollegaer,

Vi på United Spirit Nordic setter stor pris på den positive responsen vi har fått på spørreskjema som vi sendte ut forrige uke. Og at så mange har brukt tid på å svare på spørsmålene.

Det var som ventet at de fleste, ca. 80%, hadde presseturer planlagt og avtalt for de kommende 3 måneder, og som nå selvsagt er avlyst. Det vi synes er interessant, er at om alle de tiltak som er satt i gang for å forhindre spredningen av Covid 19 i Norden fram til nå fungerer, så vil de fleste av dere gjerne på pressetur enten til sommeren (juni – august) eller til høsten (september – november). Og det er jo positivt og gjør at vi også kan begynne å se framover og legge noen planer.

Vi kan også se at topp 4 reisemål som de fleste vil på pressetur til, er Afrika med Midtøsten, Europa, Sydøst Asia og Karibia.

Om du ikke fikk klikket inn og svart på spørsmålene, så vi vil gjerne ha flere svar – det bare 3-4 minutter. Vi setter stor pris på alle svar. Her er link igjen til spørreskjema

VIVA Cruises var et av de siste produktene vi introduserte til dere innen virus tok over nyhetene. VIVA Cruises er mest kjent for elvecruise i Europa hvor de seiler på Donau, Elben, Mosel, Rhinen, Rhone, Seinen og Main-Donau kanalen.

Om du ikke kjenner til VIVA Cruises – så kan du gjøre en virtuell tur på VIVA Tiara

Vi holder nå på å planlegge hva vi kan gjøre her i markedet vårt, og ser på to mulige presseturer til høsten. Selvsagt med forbehold om alle tiltak i Europa og her Norden fungerer, så vi nordboere kan reise igjen.

Den første presseturen vi ser på er på Rhinen med SWISS CROWN som starter i Düsseldorf. Vi har foreslått 4 dager og dermed avslutter turen i Rotterdam.

Den andre presseturen vil være i desember og dekke julemarkedene, og være på VIVA TIARA, 5 dager i desember på Donau.

Er det noe du kunne tenke deg å være med på, er det noe som du kan skrive om eller har du et media, avis, magasin eller blogg som dette kan være interessant for, så send oss gjerne en email - og kom gjerne med forslag.

Varme hilsener,
Christine og Titti

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.

Christine Engen
CEO & Creative Director