2013-11-25 14:42Blogginlegg

Nye hotellutviklinger på Trinidad & Tobago

null

Infrastrukturen på Trinidad & Tobago forbedres, og nye hoteller er på vej. Det er planlagt en utvikling på 200 ekstra værelser de neste årene. På Tobago kommer et nytt hotell i Lambeau området, Indigo Bay. Hotellet vil bestå av 79 suiteer, og være et 4 stjerners hotell. Det bygges også 66 enheter tilknyttet hotellet. Begge skal stå ferdig innenfor de neste 18 måneder.

På Trinidad bygges, Financial Complex Suite Limited, et nytt hotell som vil ligge i sentrum Port of Spain. Det er forventet å være klar i desember 2014, og vil få 79 værelser inkludert 2 president suiter, spa, fitness rom, møte og konferanse fasiliteter, concierge og restaurant.

Hotellet Regent Star, åpnet dørene til 55 værelser i juni 2013, utav 125 som er planlagt. Regent Star ligger kun 5 min fra Piarco flyplass, og har 16 executive suiter, 48 deluxe rom og 61 vanlige rom. Det er wifi - internet over hele hotellet og værelsene. Hotellet er handikappvennlig, har møte- og konferansefasiliteter samt vil ha en cocktail lounge og restaurant. De andre værelser er 95% ferdig, og forventet å være ferdig tidlig 2014.

Capital Plaza Hotel, som kan skryte av utsikt til Port of Spain's waterfront, holder på med en stor renovasjon av samtlige 243 rom, og forventes å være klar igen i januar 2015. Hotellet åpner snart som med det nye navnet Radisson Hotels International, og vil kunne tilby piano bar, en 360 graders roterende restaurant og konferanselokaler.

Om United Spirit Nordic

United Spirit Nordic er et uavhengig salgs-, marketing- og PR-byrå med hovedkontor i København, og vi tilbyr tjenester i Skandinavia, Finland og Baltikum. Innovative, pragmatiske, resultatorientert, konsekvente Vi møter markedet på en praktiskt og vennlig måte. Vi arbeider med partners som ser langsiktig suksess som et mål. Med andre ord, så arbejder vi som et lite team, men med stor erfarenhet til å gjennomføre slagkraftige kampanjer på et proffesjonellt sett. Vi garanterer integritet, pålitlighet, kontinuitet og motivation.

Christine Engen
CEO & Creative Director