2023-03-21 08:10Nieuws

ZHIYUN FIVERAY M40 LED - PROMO PACK, 1 + 1 Gratis

ZHIYUN FIVERAY M40 LED - PROMO PACK 1 + 1 Gratis

Transcontinenta BV, distributeur van ZHIYUN in de Benelux, kan met veel genoegen aankondigen dat je tot 15 april 2023 twee ZHIYUN FIVERAY M40 LED-lampen krijgt voor de prijs van één!

ZHIYUN M40 360° LED-lamp

De ZHIYUN M40 360° LED-lamp is het toppunt van eenvoud en bruikbaarheid. De gepatenteerde Zhiyun DynaVort technologie, gebaseerd op het gimbal positie controle algoritme, zorgt voor een betere warmteafvoer, kleinere ventilatoren en dus een compact apparaat. En dit zonder afbreuk te doen aan het krachtig vermogen van 40W. Producten van vergelijkbare grootte en van andere merken, leveren meestal slechts 5-13W. Met een gering gewicht van 320 gram past hij netjes in elke jaszak en dankzij de Stay Cool-technologie kun je als contentmaker lang opnamen maken met stabiele en zachte verlichting, zelfs in donkere omgevingen op locatie.

Het FIVERAY M40 1+1 PROMO PACK:

Koop tijdelijk twee Zhiyun FIVERAY M40 LED-lampen voor de prijs van één. Zo bespaar je maar liefst € 119,99! Het gebruik van twee M40 LED-lampen breidt je creatieve mogelijkheden uit bij het fotograferen of filmen. Zo kun je bijvoorbeeld jezelf of een object uitlichten zonder schaduwen, of met de twee lamp de achtergrond uitlichten.

Kenmerken ZHIYUN FIVERAY M40
  • 176 LED chips in een zeer compact ontwerp
  • Ongelooflijke verlichtingssterkte van maximaal 14.000 lux
  • DynaVort variabele frequentie cooling door algoritme controle
  • Instelbare dubbele kleurtemperatuur, variërend van 2,700-6,200K
  • Constante vermogensafgifte met pieken van 40W zonder stroboscoop effect, wat een stabiele lichtbron garandeert
  • Een standaard natuurgetrouw licht voor zowel fotografie als videografie, met een CRI van 96+ en TLCI van 97+
  • Nauwkeurig dimmen van kleurtemperatuur en helderheid via twee afzonderlijke wielen
  • 360° draaibare bevestigingsbeugel
  • Ondersteunt PD snel laadt protocol
  • Maximale Power Output tijdens het opladen
  • Weegt slechts 320 gram
Waar te koop?

Deze unieke en speciale 1+1 promotie loopt tot 15 april 2023 of zolang de voorraad strekt. Het is verkrijgbaar bij o.a. Cameraland , Ring Foto Focus, Kamera Express en de Zhiyun dealers in de Benelux.

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER