2022-06-05 15:18Nieuws

Transcontinenta op Professional Imaging 2022. De after movie!

Transcontinenta professional imaging 2022 after movie

Op 14, 15 en 16 mei vond Professional Imaging plaats, dé beurs voor beeldmakers in Nederland. Hier konden fotografen en videografen niet alleen veel inspiratie opdoen, maar ook kennismaken met de laatste producten en ontwikkelingen in de imaging branche. Ook op de stands van Transcontinenta.
Op onze stands konden zij de meest recente producten vinden van Leica, Hasselblad, Tamron, Samyang, Zhiyun, Leofoto, Peak Design, Think Tank, MindShift, Peli Cases en Lowepro.

Transcontinenta had dit jaar ook een extra stand op de Professional Imaging. Wij zijn zeer verheugd om ook met Polaroid aanwezig te zijn geweest! Op de stand van Polaroid konden de bezoekers volop inspiratie opdoen om instant fotografie op een creatieve manier in hun fotografie te integreren! Ze maakten daar o.a. kennis met de Polaroid Go, de Polaroid Now+, de Polaroid Hi-Print en de Polaroid Lab.

Deze film werd gemaakt met behulp van Sony E-mount camera's, Angelbird professionele hoge snelheid SD-kaarten en Zhiyun Gimbals.

Onderwerpen: Events Video

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER