2022-06-05 15:18Persbericht

Film als een professional met de nieuwe Zhiyun CRANE-M2S gimbal

nieuwe Zhiyun CRANE-M2S gimbal

Transcontinenta BV, distributeur van Zhiyun-Tech, introduceert de nieuwe Zhiyun CRANE-M2S gimbal. Deze kleine, krachtige, lichtgewicht en betaalbare gimbal is geschikt voor alle soorten camera's en zit vol met handige functies. De CRANE-M2S kan een breed scala aan camera's dragen, zoals systeem- en compactcamera's, maar ook smartphones en action-cams.

Met een gewicht van 549 gram is de CRANE M2S even handelbaar als een smartphone gimbal, maar biedt meer dan genoeg kracht om bijvoorbeeld een Sony A7C met een Tamron 28-75mm F/2.8 te balanceren! De lichtgewicht behuizing heeft krachtigere motoren en assen in vergelijking met het vorige CRANE-M2 model. Dit maakt het een must-have voor actieve filmmakers die snelheid en gebruiksgemak willen!

De CRANE-M2S is ontworpen met ergonomie en gebruiksgemak in het achterhoofd. Niet alleen ligt hij perfect in de hand, maar hij heeft ook een aantal functies die het gebruiksgemak verhogen. Zo heeft hij een 0,66" display waarop de status en instellingen van de camera en gimbal worden weergegeven, zodat filmmakers hun instellingen tijdens het filmen in één oogopslag kunnen controleren. De CRANE-M2S heeft verschillende opnamemodi, waaronder Pan Follow, Follow, Lock, POV, Vortex, Go en meer!

Betaalbaar alternatief voor de CRANE M3

De Zhiyun CRANE-M2S biedt een betaalbaar alternatief voor de CRANE-M3, als een lichtere en meer wendbare gimbal, voor een kleinere camera+lens combinatie. Het heeft ook meer functies dan de standaard CRANE-M2 biedt. Zo heeft de CRANE-M2S een aanzienlijk langere batterijlevensduur dan de CRANE-M2, een snellere oplaadtijd, de mogelijkheid om de gimbal en camera tijdens gebruik op te laden en een ingebouwd LED-lampje en ZHIYUN's Quick Release 4.0-technologie.

Unieke eigenschappen:

• Klein maar krachtig en weegt slechts 549 gram.
  • Intuïtief en ergonomisch ontwerp met een 0,66" statusdisplay
  • Diverse opnamemodi waaronder: Pan Follow, Follow, Lock, POV, Vortex, Go en meer
  • Geïntegreerd licht met een output van meer dan 1000 lumen reikt tot 2,8 meter
  • Hig-end niveau Quick Release-technologie
  • Laadt de batterij van de camera snel op en verhoogt de prestaties
  • Betaalbaar alternatief voor de CRANE M3
  • Ook verkrijgbaar in een Combo-versie met een handige rugzak en een adapter voor het gebruik van een smartphone op de CRANE-M2S.
Prijzen en beschikbaarheid

De Zhiyun CRANE-M2S zal vanaf de tweede helft van maart 2022 verkrijgbaar zijn bij de Zhiyun Dealers in de Benelux. De adviesprijs inclusief btw voor de CRANE-M2S  bedraagt €299,- voor de Standaard versie en € 379,- voor de Combo.

Onderwerpen: Video

Over Transcontinenta B.V.

Transcontinenta BV is een value-added distributeur voor Nederland, België en Luxemburg en maakt als dochteronderneming deel uit van de Transcontinenta Group, gevestigd in Nieuw-Vennep, Nederland, nabij de luchthaven Schiphol. De Transcontinenta Group is een particuliere onderneming die oorspronkelijk in 1992 in Nederland is opgericht met eigen vestigingen in Nederland, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk. Met passie distribueren wij bekende merken op het gebied van foto, video, sport optics en mobiele connectiviteit. Het brede scala aan merken en producten dat wij vertegenwoordigen, stelt ons in staat ze in een groot aantal markten te positioneren. Van de beginnende amateur, professionele fotostudio tot musea en overheid.

Rob van Keulen
NEWSROOM MANAGER