2020-03-26 10:45Pressmeddelande

Hur mår Tickster i dessa tider?

En liten uppdatering så här i påsktider från oss på Tickster till alla våra arrangörer, biljettköpare, familjer, leverantörer och alla ni andra Tickster-vänner som jobbar med oss eller följer vår resa!

Situationen med Covid-19, och myndighetsbeslutet gällande begränsningar av antalet deltagare vid evenemang har slagit hårt mot vår bransch. Merparten av de evenemang som skulle äga rum under våren eller början av sommaren, har antingen ställts in eller flyttats fram till hösten och i flera fall ända till 2021.

Vi gick in i det här krisen med en stark kultur, vi har med oss en stark teamkänsla och mår därför under omständigheterna bra. Och vi vill lova alla som samarbetar eller köper biljetter via oss att vi jobbar stenhårt för att ge fin service till våra arrangörer och deras biljettköpare.

Vi hoppas du kan ta dig ett par minuter för att läsa om vad som händer hos oss på Tickster, vad vi gör just nu, om våra tankar om nuet och framtiden.

Om Tickster AB

Biljetten är bara början… Tickster är en mjukvaruleverantör av molnbaserade IT-tjänster som kopplar samman tusentals arrangörer, ombud och besökare inom musik, kultur och sport. Ticksters huvudprodukter – Blink, BoxPoint, Manager och SalesTracker – hjälper små och stora arrangörer med såväl försäljning, administration och uppföljning som insläpp, bordsplacering och kundsupport till sammanlagt cirka 25 000 evenemang med över 5 000 000 sålda biljetter varje år.

Niclas Lindeberg
Niclas Lindeberg