Tickster Newsroom

Välkommen till Ticksters nyhetsrum. Här hittar du pressmeddelanden, pressmaterial och de senaste nyheterna.

Om Tickster AB

Tickster är en gedigen mjukvaruleverantör av smarta molnbaserade IT-tjänster som kopplar samman tusentals arrangörer och besökare inom musik, kultur och sport. Vårt system hjälper stora som små arrangörer till en effektiv försäljningsprocess, riktad marknadsföring och enkel administration av evenemang.

Vad som startade med Arvikafestivalen är nu ett sofistikerat system av verktyg för arrangörer att bygga upplevelser på, ett biljettsystem vi byggde till oss själva och som vi nu delar med tusentals andra som oss. Tickster sätter alltid arrangören i fokus och är ett white label företag som är byggt för att lyfta fram och stärka arrangörens varumärke. Från mjukvara till hårdvara, vi designar och utvecklar alla produkter inhouse vilket är tokigt kul, och vad vi tror, är hemligheten bakom smickrande kundnöjdhet.

Om oss i media

Våra sociala medier