2024-05-30 11:42Nyhetsbrev

Här kommer bilderna från Årskonferensen!

Förmingel innan bankett på AmiralenFörmingel innan bankett på Amiralen. Fotograf: Jonas Persson

WOW! Vilken konferens det blev!

Vi hoppas att ni har fått med er ny inspiration, kontakter och energi från de tre dagarna i Malmö. En vecka har passerat men redan nu är vi igång med planeringen för allt spännande som som kommer hända under konferensen i Södertälje 2025.

Vi hade den eminenta fotografen Jonas Persson på plats för att dokumentera dagarna och på länken nedan kan ni ta del av hans bilder. Länken är giltig i tre veckor till. OBS - vid användning av bilder uppger ni fotografens namn och taggar när och där det är möjligt:

Namn: Jonas Persson
Instagram: jonasphoto_
Facebook: Jonas Persson Photography
LinkedIn: Jonas Persson

Bilder: https://we.tl/t-jWYcMMzi5B

Årskonferens 21 maj på Scandic Triangeln Malmö.

Årskonferens 21 maj på Scandic Triangeln Malmö. Jan Gehl på scen. Fotograf: Jonas Persson.

Fyll i vår utvärdering

Klockan 13.15 idag gick det ut ett SMS från nummer 7155 med en utvärderingslänk till er som deltog på årskonferensen. Ta gärna några minuter att fylla i denna, det hjälper oss att fortsätta utveckla och förbättra årskonferenserna i framtiden. Ni hittar även utvärderingen HÄR.

Bankett på Amiralen 21 maj 2024
Bankett på Amiralen 21 maj 2024. Fotograf: Jonas Persson.

_______________________________________________________________________________________

Information från en av våra partners

Telia

Webinarinbjudan: Telias rörelsedata i ny paketering!

Telia & Plaace ger torsdagen den 13 juni kl 11:00 möjlighet till den som inte var med under vårt partnerseminarium på Svenska Stadskärnors Årskonferens i Malmö att få reda på allt kring hur Telias rörelsedata ihop med andra datakällor i Plaace plattform kan göra din stadskärna mer attraktiv och konkurrenskraftig. Och för dig som var på plats; i detta webinar fördjupar vi det vi talade om i Malmö - och ger möjlighet till att ställa fler frågor. Läs mer och anmäl dig HÄR!

Telia & Plaace

Om Svenska Stadskärnor AB

Svenska Stadskärnor är en branschöverskridande icke-vinstdrivande medlemsorganisation med syfte att skapa levande orter och livfulla städer genom samverkan mellan offentliga och privata aktörer. Vi samverkar med cirka 180 kommuner och företag, samverkansorganisationer, konsultföretag, arkitektkontor samt nätverken Sveriges centrum- och platsutvecklare, ATCM i England och IDA i USA.

Björn Bergman
Björn Bergman