2024-06-05 09:31Nyhetsbrev

Detta är på gång!

Uppsala

Utbildning i höst

För att driva komplexa utvecklingsprocesser behövs en ständig påfyllnad av kunskap, erfarenhetsutbyte och nätverkande. På utbildningen Hållbar stads-, plats- och centrumutveckling (tidigare UCM Basic) får du lära dig grunderna för att framgångsrikt utveckla orter, städer, gallerior och andra handels- och mötesplatser samt vikten av samverkan. Mer information och anmälningslänk hittar du HÄR!

DEL 1 • 24 SEPTEMBER 08.30-12.00 DIGITALT
DEL 2 • 16-17 OKTOBER FYSISK TRÄFF I UPPSALA
DEL 3 • 20 NOVEMBER 08.30-12.00 DIGITALT

Glöm inte fylla i utvärderingen

I förra veckan gick det ut en utvärderingslänk till er som deltog på årskonferensen i Malmö 20-22 maj. Ta gärna några minuter att fylla i denna, det hjälper oss att fortsätta utveckla och förbättra årskonferenserna i framtiden. Ni hittar även utvärderingen HÄR!

Bankett 2024. Konferencier: Albin Ganovic.Bankett 2024. Konferencier: Albin Ganovic. Fotograf: Jonas Persson.

Stad i Ljus

En ny medlemskonferens i Stockholm den 11 december!
Tillsammans med Sveriges centrum- och platsutvecklare samt MK Illuminationen, arrangerar vi en heldagskonferens med fokus på hur man med dekorativ vinterbelysning ökar attraktivitet och trygghet. Det kommer bli mycket inspiration från olika städer samt en ljusvandring i Stockholms city. Mer information och anmälan hittar du HÄR!

Om Svenska Stadskärnor AB

Svenska Stadskärnor är en branschöverskridande icke-vinstdrivande medlemsorganisation med syfte att skapa levande orter och livfulla städer genom samverkan mellan offentliga och privata aktörer. Vi samverkar med cirka 180 kommuner och företag, samverkansorganisationer, konsultföretag, arkitektkontor samt nätverken Sveriges centrum- och platsutvecklare, ATCM i England och IDA i USA.

Björn Bergman
Björn Bergman