2023-02-14 08:11Medlemsinfo

Ta med dina politiker till Årskonferensen och Rådhuset i Helsingborg

Rådhuset i Helsingborg. Foto Freddy Billqvist.Rådhuset i Helsingborg. Foto Freddy Billqvist.

I samband med Årskonferensen arrangerar vi för tredje året Rundbordssamtal för politiker från hela Sverige. Det har varit ett uppskattat och värdefullt tillfälle för erfarenhetsutbyte över kommungränserna. Samtalsämnet i år är Politikens utmaningar kring stads- och platsutveckling och leds av Christian Orsing, (M) KSO, Helsingborg och Per Eriksson, styrelseordförande Svenska Stadskärnor. Se hela inbjudan här.

Christian Orsing (M) Kommunstyrelsens ordförande Helsingborg,

Christian Orsing (M) Kommunstyrelsens ordförande Helsingborg

MÅLGRUPP POLITIKER FRÅN HELA SVERIGE:

•  Kommunstyrelsens ordförande
•  Kommunstyrelsens vice ordförande
•  Kommunalråd
•  Oppositionsråd
•  Ordf Samhällsbyggnadsnämnd

TID & PLATS:    31 maj 2023 kl 10.30-12.00  Rådhuset i Helsingborg

VÄLKOMMEN MED ANMÄLAN SENAST 22 MAJ HÄR  Tänk på att ange namn, titel och stad samt mailadress och mobilnummer.

Visa kärlek och uppskattning till dig själv och dina kollegor!

Investera i inspiration, teambuildning, kunskapslyft och glädje – samla kollegor, styrelse och medlemmar och anmäl er till Årskonferensen i Helsingborg 31 maj – 1 juni redan idag på Alla Hjärtans Dag! Notera att Årsmötet och Välkomstminglet äger rum den 30 maj som avslutas med kvällsvandring i Helsingborgs Purple Flag-områden.

Se konferensprogrammet här. Välkommen med din anmälan här. Tänk på att boka hotell och resa i tid! Hotell som vi har ett avtal med hittar du här.

Hoppas vi ses!

Om Svenska Stadskärnor AB

Svenska Stadskärnor är en branschöverskridande icke-vinstdrivande medlemsorganisation med syfte att skapa levande orter och livfulla städer genom samverkan mellan offentliga och privata aktörer. Vi samverkar med cirka 180 kommuner och företag, samverkans-organisationer, konsultföretag, arkitektkontor samt nätverken Sveriges centrum- och platsutvecklare, ATCM i England och IDA i USA.