2022-03-02 15:22Medlemsinfo

Dags att boka resa och hotell till Årskonferensen i Östersund

Bild från nationalmuseet Jamtli.Bild från Nationalmuseet Jamtli.

Precis när pandemin har släppt sitt värsta grepp om oss möts vi av en än värre utmaning – situationen i Ukraina. Ord är otillräckliga för att beskriva det som sker. Våra tankar går till de drabbade. Hur det kommer att påverka oss på kort och lång sikt vet vi inte. Det vi vet är att vi tillsammans gör skillnad idag och i framtiden.

Arbete pågår!

Nyfiken på vilka talare som är klara på Årskonfersen? Nyfiken på vem som blir Årets Stadskärna? Nyfiken på vad Destination Östersund med omnejd har att erbjuda? Visst är vi ett nyfiket gäng och i ärlighetens namn ganska ett otåligt sådant. Många av svaren hittar du här medan andra svar måste inväntas och upplevas på plats! Välkommen med din anmälan här.
Nu går det bra att boka hotell. Här hittar du information och priser. Tänk gärna på att välja ett hållbart ressätt i den mån det går.

PÅ GÅNG!

Kommande webinars

Notera följande datum nedan – inbjudningarna kommer efter hand som det närmar sig.

• 17 mars Forum Purple Flag – Se hela inbjudan här och anmäl dig här.

• 24 mars Nationellt BID Forum – inbjudan kommer

•  5 april Fokus 59 minuter  – Fokus på aktuell forskning

•  7 juni Fokus 59 minuter – Fokus på vinterbelysning

Investera i din kompetensutveckling

•  20-22 april UCM Personligt ledarskap

• 13-15 sept UCM Coachande ledarskap

• 9-11 nov UCM Basic

Studiebesök

• 16-17 juni H22 i Helsingborg – 2-dagars inspirerande  och branschanpassat studiebesök – Lär känna framtiden i tid  Länken uppdateras kontinuerligt.

Se skräddarsytt program här: Se hela H22-programmet här:

Anmälan: senast den 15 maj.

Om Svenska Stadskärnor AB

Svenska Stadskärnor är en branschöverskridande icke-vinstdrivande medlemsorganisation med syfte att skapa levande orter och livfulla städer genom samverkan mellan offentliga och privata aktörer. Vi samverkar med Sveriges kommuner och regioner, SKR samt över 200 enskilda kommuner och företag, samverkansorganisationer, konsultföretag, arkitektkontor samt nätverken Sveriges Centrumutvecklare, ATCM i England och IDA i USA.