2020-09-03 09:41Pressmeddelande

Puls vinner upphandling om VA-tjänster i Helsingborg Stad

null

Med start den 1/9 2020 tar Puls AB över uppdraget för spolning, filmning, inspektion, relining, dagvattenbrunnar och besiktning av oljeavskiljare i Helsingborg Stad.
Även Öresundskraft, NSR och Helsingborg Scen och Arena ingår i avtalet som sträcker sig till 31/8 2022 med möjlighet till förlängning i två år.
”Helsingborg Stad är kända för att vara den bästa miljökommunen i Sverige och vi ska göra vårt yttersta för att stödja dem i att förbättra sin resurshantering även på VA-sidan. Ett väl underhållet VA-system bidrar starkt till cirkulär ekonomi och där har vi hög kompetens.”, säger Kim Olsson, VD på Puls AB.
Taggar:

Om Puls AB

Avlopps- industri- och miljöservice. PULS, Planerad Underhållservice AB, har sex verksamhetsgrenar: spol och sug, fastighet, ledningsinspektion, drift- och underhållsplanering, industri samt lednings- och brunnsrenovering. Vi har kapaciteten och resurserna att ta oss an alla typer av projekt, stora som små. Vi utför även totalentreprenader. Läs mer på www.pulsab.se