2018-10-12 08:05Nyheter

Inbjudan till pressträff 19/10 kl 14.30 i Umeå: Förhandsvisning av Nolia Beer

null

Fredag 19 oktober klockan 14.30 är representanter från media välkomna till Nolia, Signalgatan 3 i Umeå för att få en förhandstitt och information kring Norrlands ölmässa, Nolia Beer, som i år är den största upplagan hittills. Dessutom är mässan breddad med många andra drycker än öl.

På plats finns bland andra projektledaren Sussi Wikström som berättar om mässan. Vi samlas i foajén innanför entrén på Nolia för en kortare information för att sedan göra en rundvandring i VIP- och mässhallen där det finns möjlighet att göra intervjuer med utställare.

Dag: Fredag 19 oktober

Tid: 14.30

Plats: Nolia, Signalvägen 3, Umeå

Webb: www.noliabeer.se

För mer information, kontakta:

Sussi Wikström, projektledare

susanne.wikstrom@nolia.se

Om Nolia AB

Företaget Nolia AB skapar attraktiva mötesplatser som ger positiv tillväxt för näringsliv och samhälle i Norrland. Det gör vi genom att arrangera mässor, konferenser och andra event. Vi erbjuder även konsulttjänster som projektledning samt uthyrning av möbler och annan utrustning. Varje år arrangerar vi nära 15 stora publik- och fackmässor i Norrland där Stora Nolia är den största. Hos oss träffas varje år över 250 000 människor för att utbyta erfarenheter, utvecklas och göra affärer.

Jonas Dahlberg
VD, Nolia AB