2018-07-31 14:37Nyheter

Inbjudan förhandsvisning Stora Nolia fredag 3 augusti kl 10.00

null

Nolia AB har nöjet att bjuda in mediernas representanter till en förhandsvisning av årets Stora Nolia som i år hålls i Piteå.

Förhandsvisning för media äger rum fredag den 3/8 klockan 10:00. Samling sker i anslutning till informations- och servicecentret som ligger mellan hall 1 och 2.

På plats finns projektledare Peter Kattilasaari, biträdande projektledare Anna Wikman, programansvarig Lars Olovson och Nolias vd, Tommy Abrahamsson.

Här ges en bland annat en genomgång av årets nyheter och höjdpunkter. Det viktigaste ur programmet, föredragning och visning av mässområdet samt mycket annan info.

Plats: Skoogs Arena, Noliagatan 1, 941 31 Piteå.

Tid: Fredag den 3/8 klockan 10:00

För mer information, kontakta:

Erik Säfvenberg, Pressansvarig Stora Nolia
erik.safvenberg@nolia.se

Om Nolia AB

Företaget Nolia AB skapar attraktiva mötesplatser som ger positiv tillväxt för näringsliv och samhälle i Norrland. Det gör vi genom att arrangera mässor, konferenser och andra event. Vi erbjuder även konsulttjänster som projektledning samt uthyrning av möbler och annan utrustning. Varje år arrangerar vi nära 15 stora publik- och fackmässor i Norrland där Stora Nolia är den största. Hos oss träffas varje år över 250 000 människor för att utbyta erfarenheter, utvecklas och göra affärer.

Jonas Dahlberg
VD, Nolia AB