2023-02-21 06:00Lehdistötiedote

Tamron ilmoittaa uuden laajakulmazoomin kehityksestä Fuji X:lle

Tamron 11-20mm F2.8 Di III-A RXD for Fuji X-MountTamron 11-20mm F2.8 Di III-A RXD for Fuji X-Mount

Tamron jatkaa Fujifilm-objektiivijärjestelmän vahvistamista uudella, monipuolisella ja dynaamisella laajakulmazoomilla: Tamron 11- 20 mm F/2.8 Di III-A RXD.

Vaikka objektiivi on nopea, F2,8 valovoimalla varustettu, zoom-objektiivi, se on hyvin pieni ja tuntuu täydellisen tasapainoiselta. Se sopii moitteettomasti Fujifilm-kameroiden siistiin ja kompaktiin muotoiluun.

Täyskennoa vastaavan 16,5–30 mm:n zoomausalueen ansiosta se on ihanteellinen objektiivi matka-, maisema- ja katukuvaukseen. Objektiivi on suojattu kosteutta kestävällä rakenteella ja siinä on kestävä fluoripinnoite, joka antaa lisäsuojaa kuvattaessa ulkona ankarissa olosuhteissa.

Kun kuvaat 11 mm:n ultralaajakulmapäässä, objektiivi mahdollistaa hämmästyttävän lähikuvaustehon ja sillä saavutetaan vain 0,15 metrin MOD ja suurin suurennussuhde 1:4.

Tamronin RXD AF -askeltarkennusmoottori tarjoaa nopean ja tarkan automaattitarkennuksen sekä erinomaisen tarkennuksen seurannan liikkuviin kohteisiin, joten et menetä koskaan tärkeitä hetkiä. Lisäksi objektiivi on erittäin hiljainen, joten se sopii erinomaisesti sekä still- että videokuvaukseen ympäristöissä, joissa vaaditaan hiljaista mekaniikkaa.

Myynnin aloitus on suunniteltu kevääksi 2023. Hinta ilmoitetaan myöhemmin.

Lisätietoja saat osoitteesta info@focusnordic.fi

Tärkeimmät tekniset tiedot

• Erittäin laajakulmainen zoom-objektiivi, jossa on nopea F2.8-aukko
  • Erinomainen optinen suorituskyky
  • Hiljainen RXD-askelmoottoriyksikkö sopii täydellisesti videokäyttöön.
  • MOD 0,15 m 11 mm:n polttovälillä luovaa ultralaajakulmaista makroa varten.
  • Kosteudenkestävä rakenne ja fluoripinnoite lisäsuojaa varten.

Tietoa Focus Nordic – Finland

Focus Nordic on Euroopan suurin valokuvausalan tuotteiden tukkukauppa. Sen tuotevalikoima koostuu monista tunnetuista tuotemerkeistä kuten: Angelbird, Atomos, B&W Outdoor Cases, Boundary Supply, Celestron, Chasing, Datavideo, Delkin, Feelworld, Gomatic, Hähnel, Hollyland, Ilford, JOBO, Kenko, Kowa, Kupo Grip, Ledgo, Lensbaby, Lenspen, Lexar, Nanlite, Nanlux, Nisi, Nissin, Orca, Panasonic, Peak Design, Polaroid, Rhino, Ricoh/Pentax, Samyang, Saramonic, Seetec, Sirui, SmallRig, Tamron, Think Tank, Trancend, Velbon, Yololiv, Zeiss ja Zhiyun. Lisäksi yrityksellä on oma tuotevalikoima Focus-nimellä.

Kontaktit

Teemu Salminen