2020-10-20 07:55Presse meddelelse

Nyt kraftigt lyspanel i lommestørrelse fra Nanlite

Det splinternye lys LitoLite 5C fra Nanlite er et spændende lyspanel til både kreative personer og erfarne professionelle.

Når du skal fortælle en fængslende historie i dag, er det vigtigt at overbevise dit publikum om, at det, de ser, er ægte. Et kraftfuldt redskab til at opnå det er praktiske lyseffekter, og her flytter LitoLite 5C grænsen for, hvad et lyspanel i lommestørrelse kan gøre. De 15 indbyggede programmerbare effekter giver dig mulighed for at efterligne en ildstorm, blinkende pærer, lys fra politibiler og meget mere.

Den simple brugerflade og de minimalistiske kontrolknapper appellerer til kreative personer på alle niveauer. LitoLite 5C opnår et CRI-gennemsnit på 95 og et TLCI-gennemsnit på 97. Kombineret med et CCT-interval på 2.700-7.500K gør det 5C til et slagkraftigt produkt, og 5C har markedets højeste lysstyrke for et lyspanel i lommestørrelse med et lux-output på 2.351 lux ved 0,5 m (581 lux ved 1 m). Driftstiden for det indbyggede batteri er op til 90 minutter ved 100% lysstyrke, og du kan nemt fastgøre lyset til dit udstyr ved hjælp af et monteringsgevind af typen 1/4-20.

Pris og levering:

Det nye LitoLite kan bestilles nu og de første leveres i Oktober. Vejledende udsalgspris er kr. 749.- inkl. Moms.

Kontakt odd.bergsto@focusnordic.no for flere oplysninger

De vigtigste specifikationer:

• Kompakt størrelse. 108 x 22 x 60 mm
  • Nominel effekt: 7 W
  • CRI: Gennemsnit på 95 TLCI: Gennemsnit på 97
  • 15 programmerbare effekter
  • Indbygget batteri med en driftstid på op til 90 minutter ved 100% lysstyrke
  • Variabel farvetemperatur i intervallet 2.700-7.500K
  • Indbyggede magneter

Om Focus Nordic – Denmark

Focus Nordic Denmark i Rødovre ved København er en del af Europas største fotodistributør, Focus Nordic. Vores sortiment omfatter en række af de største agenturer inden for foto og tilbehør. Vores agenturer er Panasonic, Ricoh/Pentax, Kodak, Lowepro, Lexar, Transcend, Delkin, Steiner, Hähnel, Tamron, Ilford, Velbon, Sirui, Samyang, GePe, Joby, Kowa, Celestron, LumeCube, Kipon, Polariod Originals, Lomography, Azden, Nissin, Kenko, Polaroid, Novoflex, Zeiss, NiSi, Ledgo, Zhiyun og Rotolight. Derudover har vi vores egen produktlinje under navnet Focus. Focus Nordic er medlem af BSCI, som arbejder for bedre arbejdsvilkår. Se mere på www.focusnordic.dk

Kontakt personer