2022-08-02 06:05Nyheter

D-Link lanserer ultrarask smart AI-støttet mesh-system med Wi-Fi 6

M32-3Mesh-systemet i EAGLE PRO AI-serien kombinerer dynamisk Wi-Fi 6 og smart AI-teknologi for å levere smartere, tryggere og raskere tilkoblingsmuligheter i hele hjemmet.

[Stockholm – 2. august, 2022] – D-Link, en global leder innen nettverks- og kommunikasjonsteknologi, lanserer det helt nye mesh-systemet M32 i EAGLE PRO AI-serien. Ved å utnytte kraften i kunstig intelligens og kombinere den med fremtidssikker Wi-Fi 6-teknologi, leverer det nye mesh-systemet høyere hastigheter, større kapasitet og mindre nettverksbelastning for de som ønsker å forbedre Wi-Fi-nettverket sitt.

Mesh-systemet M32 i EAGLE PRO AI-serien er designet for det moderne smarthjemmet med flere enheter, og tilbyr kombinerte hastigheter for trådløs Internett-tilkobling på opptil 3,2 Gbps med tobåndsteknologi og den nyeste Wi-Fi 6-teknologien, inkludert 1024 QAM-, MU-MIMO- og OFDMA-teknologi. M32 kan kjøpes i 2-pakning (M32-2) og 3-pakning (M32-3), og begge er utformet med en innebygd AI Wi-Fi Optimizer, som kontinuerlig kobler til den beste Wi-Fi-kanalen, og AI Traffic Optimizer, som prioriterer brukerens viktigste enhet. Dette sikrer at 4k streaming, spill og videosamtaler kan kjøres sømløst og uten avbrudd.

M32 er tilgjengelig i 2-pakning (M32-2) og 3-pakning (M32-3) og dekker 510 m² henholdsvis 740 m². For å muliggjøre fleksibel utvidelse er mesh-nodene utformet for å samarbeide med hverandre for å optimalisere nettverkstrafikken og er kompatible med andre nettverksenheter i D-Links EAGLE PRO AI-familie for utvidelse av Wi-Fi-dekning. Ved å kombinere disse kan Wi-Fi utvides og skaleres til hjem av alle størrelser for avbruddsfri Wi-Fi-dekning.

For raskere og mer pålitelig tilkobling til smart-TV-er, spillkonsoller og andre smarthjemenheter har M32 også to innebygde Gigabit Ethernet LAN-porter og en Gigabit WAN-port. I tillegg, for å sikre online sikkerhet, er den nye lanseringen kompatibel med de nyeste sikkerhetsstandardene, inkludert WPA3 og IEC 62443-4-1.

Den nye lanseringen kan enkelt administreres gjennom EAGLE PRO AI-appen, som også gir nettverkskontroller, endringsforslag og ukentlige rapporter. I tillegg er appen fullt kompatibel med Google Assistant og Amazon Alexa, slik at brukerne enkelt kan bruke stemmekontroll til å administrere nettverket sitt på den mest komfortable måten.

Om D-Link

D-Link designer, utvikler og produserer prisbelønte nettverks- og trådløse produkter, videoovervåkning og automatiseringsløsninger for hjem og bedrift. Som et verdensledende selskap skaper D-Link betingelsene for fremtidens kommunikasjon. D-Link er også en viktig del av smarthjemmet, så det er enkelt og rimelig for folk over hele verden å kunne overvåke, automatisere og kontrollere hjemmene sine uansett hvor de er, når som helst via en smarttelefon eller nettbrett. D-Links omfattende serie med innovativ og intuitiv teknologi med høy ytelse er tilgjengelig for både bedrifter og enkeltpersoner gjennom sitt globale nettverk av ulike forhandlere, detaljhandlere og tjenesteleverandører. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til: http://www.dlink.no

Roger Jarleswärd
MARKETING AND PRODUCT MANAGER