2023-09-18 06:00Uutiset

D-Link VR Air Bridge -adapteri Meta Quest VR -headsetille nyt saatavilla Suomessa

D-Link VR Air Bridge (DWA-F18)Metalle tehty langaton linkki tarjoaa erinomaisen Wi-Fi 6 -kaistanleveyden ja erittäin pienen viiveen tarjotakseen äärimmäisen VR-pelikokemuksen täydellisellä liikkumisvapaudella.

【Tukholma, 18. syyskuuta】D-Link, maailman johtava ihmisten, yritysten ja kaupunkien yhdistäjä verkkoratkaisuilla ja teknologialla, on lanseerannut VR Air Bridge (DWA-F18) -adapterin Suomessa. Erityisesti Meta Quest 2- tai Meta Quest Pro -headseteille hyväksytty ja optimoitu VR Air Bridge -adapteri tarjoaa helpon asennuksen ja optimoidun suorituskyvyn, mikä varmistaa, että käyttäjät saavat parhaan hyödyn laitteestaan.

Pelin mullistava lisävaruste luo suoran, erillisen langattoman yhteyden käyttäjän pelitietokoneen ja VR-headsetin välille tarjoten erinomaisen Wi-Fi 6 -kaistanleveyden ja erittäin pienen viiveen mukaansatempaavimpaan PC-VR -pelikokemukseen.

Rajoittamaton liikkuvuus

D-Link VR Air Bridge -adapterin avulla käyttäjät voivat nauttia uuden tason liikkumisvapaudesta kaapelittoman liitännän ansiosta, joka mahdollistaa 360° liikkeen. Ei enää sotkeutuneita johtoja tai rajoitettua liikettä - DWA-F18 on suunniteltu erityisesti viemään käyttäjien pelikokemus seuraavalle tasolle. Suurilla kuvataajuuksilla se takaa erinomaiset pelikokemukset, -yhteistyön, -treenit ja paljon muuta.

Käytä enemmän pelejä ja sovelluksia

Käyttäjät voivat hyödyntää VR-pelikirjastoaan ja käyttää laajaa valikoimaa pelejä, sovelluksia ja treenejä, jotka ovat saatavilla toiminnantäyteisestä Meta Rift -kirjastosta.

Tehokas Wi-Fi 6

VR Air Bridge -adapteri hyödyntää Wi-Fi 6:n tehoa ja luo salamannopean ja viiveettömän yhteyden käyttäjien pelitietokoneen ja Meta Quest -headsetin välille.

Suora ja omistettu linkki

Meta Quest 2:n tai Meta Quest Pron yhdistäminen tietokoneeseen olemassa olevan Wi-Fi-verkon kautta voi tuottaa vaihtelevia tuloksia Wi-Fi-ympäristöstä, reitittimen sijainnista ja yhdistettyjen laitteiden määrästä riippuen. VR Air Bridge -adapterin avulla käyttäjillä on suora ja omistettu linkki suorituskyvyn takaamiseksi.

Tehty Metalle

VR Air Bridge-adapteri on suunniteltu erityisesti Meta Quest 2- tai Meta Quest Pro- headseteille osana virallista Made for Meta -ohjelmaa. Tämä takaa optimaalisen suorituskyvyn ja helpon asennuksen, jolloin käyttäjät voivat keskittyä suosikkipeliensä pelaamiseen upeilla yksityiskohdilla ja realismilla.

Tietoa D-Link

D-Link suunnittelee, kehittää ja valmistaa palkittuja verkko- ja langattomia tuotteita, videovalvonta- ja automaatioratkaisuja koteihin ja yrityksiin. Maailman johtavana yrityksenä D-Link luo edellytykset tuleville viestintätavoille. D-Link on myös tärkeä osa älykotia, jotta ihmisillä ympäri maailmaa on helppoa ja edullista pystyä seuraamaan, automatisoimaan ja hallitsemaan kotiaan missä tahansa, milloin tahansa älypuhelimen tai tabletin kautta. D-Linkin kattava innovatiivisten, suorituskykyisten ja intuitiivisten teknologioiden valikoima on sekä yritysten että yksityishenkilöiden saatavilla sen maailmanlaajuisen erilaisten vähittäiskauppiaiden, jälleenmyyjien ja palveluntarjoajien verkoston kautta. Lisätietoja: http://www.dlink.fi

Kontaktit

Roger Jarleswärd