2023-02-22 06:30Uutiset

D-Link esittelee uudet multigigabit-kytkimet yritys- ja kotiverkkojen tulevaisuudenkestävyyden varmistamiseksi

DMS-107 & DMS-1100-10TPV-O: 7 portin hallitsematon multigigabit-kytkin (DMS-107) ja 10 portin hallittu älykäs multigigabit-kytkin, joka tukee PoE:tä (DMS-1100-10TP).

[Tukholma – 22. helmikuuta, 2023] – D-Link, maailmanlaajuinen verkko- ja yhteysteknologioiden johtava yritys, esittelee kaksi lisäystä monigigabittisten kytkimien valikoimaansa; 7 portin hallitsematon multigigabit-kytkin (DMS-107) ja 10-portin hallittu älykäs multigigabit-kytkin PoE-tuella (DMS-1100-10TP).

DMS-107

Upouusi hallitsematon 7 portin multigigabit-kytkin (DMS-107) on kustannustehokas ratkaisu monigigabittisen verkon päivittämiseen. Kytkimessä on kaksi 2,5 Gigabitin ja viisi Gigabitin porttia, ja se tarjoaa nopean ja helpon tavan päivittää verkkoja pullonkaulojen poistamiseksi ja suorituskyvyn sekä läpäisykyvyn maksimoimiseksi.

2,5 gigabitin portit tarjoavat suuren kaistanleveyden yhteyden verkkoon liitettäviin tallennuslaitteisiin (NAS) ja Wi-Fi 6 -reitittimiin/tukipisteisiin, kun taas Gigabit-portit mahdollistavat nopean ja luotettavan yhteyden useisiin pelitietokoneisiin ja työasemiin. DMS-107:n avulla käyttäjät voivat käyttää verkkoresursseja ja siirtää suuria multimediatiedostoja suurilla nopeuksilla, joten se on ihanteellinen vaativiin yritys- tai kotiverkkoasennuksiin.

DMS-107:n alhainen virrankulutus ja tuulettimeton muotoilu lisäävät luotettavuutta, antavat hiljaisen toiminnan sekä alentavat sähkökustannuksia. Vihreän teknologian ominaisuudet, IEEE 802.3az Energy Efficient Ethernet (EEE) ja linkin tilan tunnistus, vähentävät kytkimen virrankulutusta, kun verkon käyttöaste on alhainen, mikä vähentää energiakustannuksia lepotilan aikana.

Uusi tuote tarjoaa myös tietoliikenteen hallintaominaisuuksia, kuten IEEE 802.1p Quality of Service (QoS) ja IEEE 802.3x Flow Control. 802.1p QoS -ominaisuuden avulla liikenne voidaan luokitella kahdeksaan prioriteettitasoon, mikä mahdollistaa erityyppisten liikenteen priorisoinnin tärkeyden perusteella.

DMS-1100-10TP

Edistynyt 10 portin hallittu älykäs multigigabit-kytkin, joka tukee PoE:tä (DMS-1100-10TP), on ihanteellinen yrityksille, jotka haluavat päivittää Wi-Fi 6:een. Kahdeksalla 2,5 Gigabit PoE -porttilla ja kahdella 10 Gigabit SFP+ uplink -portilla uusi kytkin tarjoaa monigigabit-yhteyden, joka tarvitaan maksimoimaan korkeasuorituskykyisten 802.11ax-tukiasemien suoritustehon sekä optimaalisen nopean yhteyden verkkoinfrastruktuuriin

DMS-1100-10TP tukee IEEE 802.3bz:tä ja on täysin taaksepäin yhteensopiva 802.3ab Gigabit Ethernetin kanssa ja tarjoaa 2,5 gigabitin nopeuden tavallisilla Cat 5e -kaapeleilla, jotka voidaan yhdistää jopa 100 metrin päähän. Kytkin voidaan helposti integroida olemassa oleviin Gigabit Ethernet -verkkoinfrastruktuureihin samalla kun se luo tulevaisuudenkestäviä verkkoja seuraavan sukupolven 2,5 gigabitin yhteyksille.

Kytkimen kokonaistehobudjetti on 240 W, ja se voi toimittaa jopa 30 W porttia kohden kytkettyihin PoE-käyttöisiin laitteisiin. Suuri tehobudjetti ja PoE+ -tuki mahdollistavat kytkimen yhdistämisen ja virran kytkemisen useisiin Wi-Fi 6 -tukiasemiin.

DMS-1100-10TP tukee D-View-verkonhallintajärjestelmää, joka mahdollistaa kriittisten verkon ominaisuuksien, kuten käytettävyyden, luotettavuuden, kestävyyden ja turvallisuuden, keskitetyn hallinnan.

Tietoa D-Link

D-Link suunnittelee, kehittää ja valmistaa palkittuja verkko- ja langattomia tuotteita, videovalvonta- ja automaatioratkaisuja koteihin ja yrityksiin. Maailman johtavana yrityksenä D-Link luo edellytykset tuleville viestintätavoille. D-Link on myös tärkeä osa älykotia, jotta ihmisillä ympäri maailmaa on helppoa ja edullista pystyä seuraamaan, automatisoimaan ja hallitsemaan kotiaan missä tahansa, milloin tahansa älypuhelimen tai tabletin kautta. D-Linkin kattava innovatiivisten, suorituskykyisten ja intuitiivisten teknologioiden valikoima on sekä yritysten että yksityishenkilöiden saatavilla sen maailmanlaajuisen erilaisten vähittäiskauppiaiden, jälleenmyyjien ja palveluntarjoajien verkoston kautta. Lisätietoja: http://www.dlink.fi

Kontaktit

Roger Jarleswärd