2022-05-24 08:45Lehdistötiedote

D-Linkin DGS-1210-sarja on nyt yhteensopiva Nuclias Connectin kanssa

Ilmainen Nuclias Connect -ohjelmisto voi nyt keskitetysti hallita D-Linkin myydyimpiä DGS-1210-sarjan hallittuja älykytkimiä.Ilmainen Nuclias Connect -ohjelmisto voi nyt keskitetysti hallita D-Linkin myydyimpiä DGS-1210-sarjan hallittuja älykytkimiä.

[Tukholma –  24. toukokuuta, 2022] - D-Link, globaali verkkoratkaisujen johtaja ilmoittaa, että myydyimmät DGS-1210-sarjan älykytkimet ovat nyt yhteensopivia Nuclian Connect verkonhallintaratkaisun ilmaisen ohjelmiston kanssa. Täysin uusi päivitys tarjoaa uusille ja nykyisille asiakkaille yhteensopivien kytkimien ja langattomien tukiasemien keskitetyn verkonhallinnan ilman lisäkustannuksia.

Nuclias Connect tarjoaa verkkokytkimien ja langattomien tukiasemien, yhteensä jopa 1000 laitteen lisensoimattoman keskitetyn hallinnan. Skaalautuvuutta, yksityisyyttä ja mukautusta ajatellen Nuclias Connect:ia voidaan käyttää ohjelmistopohjaisena hallinta-alustana paikallisesti tai pilvipohjaisena ratkaisuna. Se on ihanteellinen ratkaisu organisaatioille joilla on suuret toimitilat, kampusympäristöt tai syrjäisiä sivukonttoreita, jotta he voivat seurata ja määrittää koko langallisen ja langattoman verkkonsa.

DGS-1210-sarjan älykytkimien integrointi Nuclias Connectiin antaa verkonvalvojille nopean ja helpon pääsyn tärkeisiin tietoihin kytkimistä, kuten IP/ MAC-osoitteet, ohjelmistoversio, porttiliikenteen käyttö, PoE-budjetti ja suorittimen / muistin käyttö. Mahdollisuus nähdä kaikkien kytkinporttien tila kaikista sijainneista ja verkoista yhden näytön kautta antaa verkonvalvojille mahdollisuuden vastata ongelmiin nopeasti reaaliajassa ja saada tietoja, jotta he voivat ennakoida ongelmat ennen niiden ilmenemistä.

Lisäksi Nuclias Connectin avulla verkonvalvojat voivat lähettää porttien, IP-käyttöliittymien, VLAN-verkkojen, pääsynvalvonnan erämääritykset ja ohjelmistopäivitykset useisiin kytkimiin samanaikaisesti, mikä säästää arvokasta aikaa ja minimoi virheet.

Ilmainen Nuclias Connect -ohjelmisto on helppo asentaa ja se parantaa DGS-1210-sarjan älykytkimiä keskitetyllä seurannalla, määrityksellä ja hallinnolla ilman lisäkustannuksia. Se on tällä hetkellä yhteensopiva seuraavien kytkimien kanssa: DGS-1210-10, DGS-1210-10P, DGS-1210-10MP, DGS-1210-20, DGS-1210-26, DGS-1210-28, DGS-1210-28MP, DGS-1210-52, DGS-1210-52MP. Saadaksesi uusimmat yhteensopivuustiedot, käy eu.dlink.com.

Tietoa D-Link

D-Link suunnittelee, kehittää ja valmistaa palkittuja verkko- ja langattomia tuotteita, videovalvonta- ja automaatioratkaisuja koteihin ja yrityksiin. Maailman johtavana yrityksenä D-Link luo edellytykset tuleville viestintätavoille. D-Link on myös tärkeä osa älykotia, jotta ihmisillä ympäri maailmaa on helppoa ja edullista pystyä seuraamaan, automatisoimaan ja hallitsemaan kotiaan missä tahansa, milloin tahansa älypuhelimen tai tabletin kautta. D-Linkin kattava innovatiivisten, suorituskykyisten ja intuitiivisten teknologioiden valikoima on sekä yritysten että yksityishenkilöiden saatavilla sen maailmanlaajuisen erilaisten vähittäiskauppiaiden, jälleenmyyjien ja palveluntarjoajien verkoston kautta. Lisätietoja: http://www.dlink.fi

Kontaktit

Roger Jarleswärd