2022-11-02 12:32Uutiset

D-Link esittelee kestävän, helppokäyttöisen teollisuustason tukiaseman ulkokäyttöön

Vankan rakenteensa ja kompaktin kokonsa ansiosta DIS-3650AP tarjoaa teollisuusympäristöille luotettavat ja nopeat langattomat yhteydet.Vankan rakenteensa ja kompaktin kokonsa ansiosta DIS-3650AP tarjoaa teollisuusympäristöille luotettavat ja nopeat langattomat yhteydet.

[Tukholma – 2. marraskuuta, 2022] D-Link, globaali verkko- ja yhteysteknologian alan  johtaja, on lisännyt DIS-3650AP-ulkotukiaseman laajaan teollisuustason verkkoratkaisujen valikoimaansa. Uusi lanseeraus tarjoaa vankan yhteysratkaisun, jota hallitaan keskitetysti Nuclias Connectilla, yrityksen verkonhallintatyökalulla, ja soveltuu haastavimpiinkin ympäristöihin, tuotanto- ja rakennustiloista ulkotiloihin.

DIS-3650AP tukee 802.11ac Wave 2 -tekniikkaa MU-MIMO:n kanssa ja tarjoaa huippuluokan langattoman nopeuden, jopa 1200 Mbps 802.11k/r “fast roaming”-tuella. Lisäksi sisäänrakennetun Band Steering -tekniikan avulla useat laitteet voivat vastaanottaa suuren kaistanleveyden Wi-Fi-signaaleja, kun ne muodostavat yhteyden parhaaseen käytettävissä olevaan taajuuskaistaan samanaikaisesti.

Säänkestävä DIS-3650AP on rakennettu kestämään ja toimimaan ankarissa ulkoympäristöissä, ja se on IP67-luokiteltu laajalla käyttölämpötila-alueella sekä 6 kV:n ylijännitesuojalla ja 8 kV:n ESD-suojauksella. Ihanteellinen teollisuusasennuksiin ja minimoimaan kaapelisotkua, DIS-3650AP voidaan helposti asentaa pylvääseen, seinään tai DIN-kiskoon. Tukiasema saa virtansa PoE:n kautta, joten se on ihanteellinen sijoitettavaksi vaikeasti saavutettaviin paikkoihin yhteyden tarjoamiseksi tarvittaessa.

DIS-3650AP on suunniteltu mukautumaan erilaisiin verkkoympäristöihin, ja se tarjoaa useita toimintatiloja, joiden avulla se voi toimia tukiasemana, langattomana jakelujärjestelmänä (WDS), WDS:nä, jossa on tukiasema, tai langattomana asiakkaana.

Teollisuustason ulkotukiasemaa voidaan käyttää erillisenä laitteena tai osana skaalautuvaa, usean laitteen ratkaisua, jopa 1000 tukiasemaa, joita hallitaan keskitetysti D-Linkin ilmaisen Nuclias Connect -hallintaohjelmiston tai Nuclias Connect -ohjaimen kautta, jolloin verkonvalvojat voivat valvoa ja konfiguroida verkkoja etänä.

Turvallisuuden varmistamiseksi DIS-3650AP on varustettu vahvoilla suojaus- ja todennusominaisuuksilla, kuten langattoman lähiverkon (LAN) segmentoinnilla, VLAN-tuella ja captive portal-sivulla, jossa on WPA3-salaus henkilökohtaisen Wi-Fi-suojauksen takaamiseksi.

Tärkeimmät ominaisuudet

• Ylivoimainen kapasiteetti kaksikaistaisella siirtonopeudella jopa 300 Mbps 2,4 GHz:n kaistalla ja 867 Mbps 5 GHz:n kaistalla
  • IP67-luokiteltu, säänkestävä runko ja laaja käyttölämpötila-alue sisäänrakennetulla 6 kV:n ylijännitesuojalla ja 8 kV:n ESD-suojauksella
  • Toimii itsenäisenä tukiasemana tai osana keskitetysti hallittua, skaalautuvaa, usean laitteen ratkaisua