2023-05-29 05:05Uutiset

D-Link esittelee helppokäyttöisen, suorituskykyisen 5G/LTE-antennin ulkokäyttöön

[Tukholma – 29. toukokuuta, 2023] – D-Link, maailmanlaajuinen verkko- ja yhteysteknologioiden johtava yritys, esittelee DWP-1010:n, täysin uuden ulkokäyttöön tarkoitetun 5G/LTE-antennin (CPE), jonka avulla käyttäjät voivat muodostaa yhteyden erittäin nopeaan 5G-internetiin monigigabittisillä nopeuksilla.

Ulkokäyttöön tarkoitettu tehokas 5G/LTE-antenni, jota käytetään kiinteänä mobiililaajakaistayhteyden (FWA) laitteena, tarjoaa salamannopean usean gigabitin yhteyden suuremmille toiminnoille, pienille ja keskisuurille yrityksille sekä   esikaupunki- ja maaseutukoteihin. DWP-1010 tarjoaa erinomaisen vaihtoehdon kiinteälle laajakaistayhteydelle kuitu- tai xDSL-yhteyden kautta kaupunkialueilla.  Vankan rakenteensa ja kuuden sisäisen 5G/LTE-antenninsa ansiosta tuote on  täysin varustettu asennettavaksi helposti mihin tahansa optimaalisen 5G-vastaanoton saavuttamiseksi.

DWP-1010 on monipuolinen ratkaisu erilaisiin liiketoiminnan tarpeisiin. Pk-yrityksissä laitetta voidaan käyttää kiinteän laajakaistayhteyden varayhteytenä tai sen kuormituksen vähentämiseksi redundantin, aina käytettävissä olevan yhteyden muodostamiseksi (edellyttäen, että 5G/LTE-signaali on olemassa). Se tarjoaa myös kehittyneet yhteydet syrjäisissä paikoissa sijaitseville tehtaille tai varastoille. Tämän ulkokäyttöön tarkoitetun 5G/LTE-antennin avulla palveluntarjoajat voivat toimittaa monigigabittisen internetin useille asiakkaille maaseudulla tarvitsematta vetää ja haudata kalliita kuitulinjoja.

5G- ja LTE-tuella DWP-1010 tarjoaa seuraavan sukupolven 5G-nopeudet, jopa 4Gbps ja 4G LTE -nopeudet, jopa 2Gbps. "5G:stä LTE:hen" -varatoiminto varmistaa, että pysyt yhteydessä, jos 5G-signaali ei ole käytettävissä.

DWP-1010 on helppo asentaa ja siinä on 2,5 gigabitin Ethernet LAN -portti Power over Ethernet (PoE) -tuella. Laite saa virtansa mukana toimitetusta PoE-sovittimesta ja liitetään yhdellä Ethernet-kaapelilla ilman ylimääräistä virtajohtoa, kun taas monigigabittinen Ethernet-portti maksimoi datakapasiteetin.

Erityisesti ulkoympäristöjä kestävässä DWP-1010:ssä on vankka IP67-luokiteltu säänkestävä runko, joka suojaa sitä äärimmäisiltä sääolosuhteilta. DWP-1010 sisältää joustavat asennusvaihtoehdot, jotka helpottavat asennusta, käyttöä ja hallintaa. Se voidaan kiinnittää pylvääseen tai seinään, ja sitä suositellaan asennettavaksi korkeampiin paikkoihin ulkona, kuten katoille, parvekkeille tai ulkoseiniin parhaan vastaanoton saamiseksi.

DWP-1010 on suunniteltu antamaan yrityksille ja kotitalouksille mahdollisuus hyötyä Euroopan jatkuvasti kasvavasta 5G-kattavuudesta. Koska se on valmistettu Taiwanissa (MIT), tuotteen laadunvarmistus vastaa enemmän kuin odotuksia luotettavuudesta.

Tietoa D-Link

D-Link suunnittelee, kehittää ja valmistaa palkittuja verkko- ja langattomia tuotteita, videovalvonta- ja automaatioratkaisuja koteihin ja yrityksiin. Maailman johtavana yrityksenä D-Link luo edellytykset tuleville viestintätavoille. D-Link on myös tärkeä osa älykotia, jotta ihmisillä ympäri maailmaa on helppoa ja edullista pystyä seuraamaan, automatisoimaan ja hallitsemaan kotiaan missä tahansa, milloin tahansa älypuhelimen tai tabletin kautta. D-Linkin kattava innovatiivisten, suorituskykyisten ja intuitiivisten teknologioiden valikoima on sekä yritysten että yksityishenkilöiden saatavilla sen maailmanlaajuisen erilaisten vähittäiskauppiaiden, jälleenmyyjien ja palveluntarjoajien verkoston kautta. Lisätietoja: http://www.dlink.fi

Kontaktit

Roger Jarleswärd