2023-11-30 12:55Nyheder

D-Links DWA-F18 VR Air Bridge skræddersyet til Meta Quest 3

D-Link VR Air Bridge (DWA-F18)DWA-F18 VR Air Bridge understøtter Meta Quest-headset, hvilket skaber en hurtigere, mere strømlinet og bedre spiloplevelse.

[Stockholm – 30. november, 2023] - D-Link, en global leder inden for netværks- og kommunikationsteknologi, har udelukkende indgået et samarbejde med Meta om at lancere DWA-F18 VR Air Bridge, som modtog strålende anmeldelser efter sin debut i Nordamerika sidste år og blev udgivet i Danmark i juli. Denne trådløse adapter understøtter Meta Quest 2 og Meta Quest Pro headset samt den seneste version udgivet i år, Meta Quest 3.

DWA-F18 VR Air Bridge tilbyder en nem opsætning og optimeret ydeevne til Meta Quest-headset, hvilket forbedrer brugeroplevelsen ved at udnytte kraften i Wi-Fi 6 til at etablere en lynhurtig forbindelse med lav latenstid mellem gaming-pc'er og Meta Quest-headset.

Med den slankere og mere elegant Meta Quest 3 kan brugerne nyde uovertruffen bevægelsesfrihed takket være det trådløse link, der giver mulighed for en fuldstændig løsgående 360-graders bevægelse, hvilket eliminerer risikoen for sammenfiltrede ledninger og begrænset mobilitet og løfter spiloplevelsen til det næste niveau.

Det nyeste Meta Quest 3 VR-headset inkluderer indbygget understøttelse af håndsporingsteknologi, hvilket eliminerer behovet for controllere til at udforske den virtuelle verden. Med Direct Touch-teknologi og DWA-F18 VR Air Bridge kan brugerne interagere direkte med virtuelle objekter uden at begrænse deres hænders rækkevidde for en mere fordybende oplevelse. Den kraftfulde kombination af Meta Quest 3 og DWA-F18 VR Air Bridge integrerer problemfrit den virtuelle og virkelige verden og tilbyder forbedret streaming i realtid og grafisk ydeevne. Dette giver mulighed for ekstremt klare detaljer og jævnere ydeevne i VR-spil, hvilket skaber en virkelig betagende brugeroplevelse.

DWA-F18 VR Air Bridge er nu tilgængelig i Danmark. Du kan finde flere oplysninger under https://eu.dlink.com/dk/da/products/dwa-f18-vr-air-bridge

Om D-Link

D-Link designer, udvikler og producerer prisbelønnede netværks- og trådløse produkter, videoovervågning og automatiseringsløsninger til hjem og forretning. Som en verdensledende virksomhed skaber D-Link betingelserne for fremtidens kommunikation. D-Link er også en vigtig del af det smarte hjem, så det er let og overkommeligt for mennesker over hele verden at være i stand til at overvåge, automatisere og kontrollere deres hjem, uanset hvor de er, når som helst via en smartphone eller tablet. D-Links omfattende serie af innovative, højtydende og intuitiv teknologi er tilgængelige for både virksomheder og enkeltpersoner gennem sit globale netværk af forskellige forhandlere, detailhandlere og tjenesteudbydere. For mere information, besøg: http://www.dlink.dk

Roger Jarleswärd