2022-09-19 06:55Uutiset

Sisäkorvaistutekäyttäjät voivat tehdä nyt kuulokontrolleja kotoa käsin

Cochlear Remote AssistRemote Assist - etähoitoa sisäkorvaistutekäyttäjille

Cochlear™ tuo markkinoille Remote Assist -etäsovituksen, joka mahdollistaa potilaskäynnin ja säätöjen tekemisen etänä. Aiemmin lanseerattu Remote Check -etätarkastus mahdollistaa kuulotarkastuksen tekemisen sovelluksen avulla kotoa käsin.

Cochlearin ainutlaatuisten palveluiden avulla, sairaalat voivat tarjota korkealaatuista hoitoa etänä sisäkorvaistutekäyttäjille ilman, että heidän täytyy käydä kuulokeskuksessa.

Remote Assist -etäsovituksen avulla sairaala voi aktivoida toimintoja ja säätää puheprosessorin asetuksia ja antaa ohjeita videokeskustelun tai chatin välityksellä.

Suomessa on viisi sisäkorvaistutteisiin keskittynyttä yliopistosairaalaa ja yksi keskussairaala, joka tarkoittaa pitkiä matkoja joillekin potilaille, kun he käyvät säädöissä tai tapaavat hoitohenkilökuntaa. Cochlearin uusilla palveluilla potilas voi säästää monen tunnin matka-ajan sekä siihen liittyvät kustannukset.

Katso video, jossa kerrotaan Cochlearin etähoidosta täältä>>

Lue Cochlearin etähoidosta lisää täältä>>

*=koskee Cochlear Nucleus® 7- ja Kanso® 2-käyttäjiä, joilla on käytössä Nucleus Smart -sovellus

Meistä Cochlear