2013-12-12 10:45Nyheter

Forest Refine Newsletter No 11

Newsletter from Forest Refine
Here you can read about conferences co-arranged by Forest Refine and conferences with dissemination of knowledge from us. Read also the summary about the latest news; a new doctor among our researchers, a published article and four new info-sheets.

Read the English version here!

Here you can find all our Newsletters!

Nyhetsbrev från Forest Refine

Här hittar du senaste nytt vad gäller de konferenser som vi arrangerat tillsammans med andra och om var vi också har berättat om våra resultat. Läs också mer om en ny doktor i projektet, en publicerad artikel och fyra nya informationsblad.

Ladda ner nyhetsbrevet här!

Här hittar du alla publicerade nyhetsbrev!

Forest Refine - projektin uutiskirje

Tästä uutiskirjeestä voit lukea konferensseista, joita Forest Refine on ollut järjestämässä tai joissa Forest Refine on ollut mukana kertomassa projektista. Lisäksi löydät projektin viimeisimmät uutiset: uusi tohtori projektissa, julkaistu artikkeli ja neljä uutta tiedotetta.

Lataa uutiskirje tästä!

Täältä löydät kaikki julkaistut uutiskirjeet!

/Greetings from Barbro Kalla and Katri Kulkki, Forest Refine

Om BioFuel Region

BioFuel Region är en medlemsägd icke-vinstdrivande organisation. Vi bidrar till en fossilfri fordonsflotta och en utvecklad bioekonomi genom att initiera, koordinera och samverka i projekt. Våra medlemmar finns i de fyra nordligaste länen och vi samarbetar med offentlig sektor, näringsliv samt forskning och utveckling. Finansieringen sker via medlemsavgifter, regionala medel och projektmedel och idag arbetar åtta personer i Umeå.

Hanna Olovsson
Hanna Olovsson