2021-11-18 12:27Press release

WellO2 Oy toimii Sulasol ry:n pääyhteistyökumppanina vuonna 2022

WellO2 Oy on sopinut pääyhteistyökumppanuudesta Suomen Laulajain ja Soittajain Liitto, Sulasol ry:n kanssa kalenterivuodelle 2022. Sulasol ry viettää ensi vuonna 100-vuotisjuhlaa ja WellO2 Oy:lle kuorolaulun harrastajat ovat tärkeä kohderyhmä. WellO2 onkin yksi Jyväskylässä 9.-12.6.2022 pidettävien Sulasol 100 Laulu- ja soittojuhlien pääsponsoreista.

Kuorolaulu on suomalaisten rakastama harrastus ja WellO2 Oy:llä on ilo ja kunnia olla osaltamme mahdollistamassa tämä ainutlaatuinen tapahtuma sanoo WellO2 Oy:n toimitusjohtaja Tuomas Mattelmäki.

Mattelmäki jatkaa: "Ääni on laulajan tärkein instrumentti. WellO2 tekee työtä paremman hengittämisen puolesta ja tavoitteena on viestiä kuoroharrastajille, miten hengitysteiden ylläpidolla ja harjoittamisella on positiivisia vaikutuksia äänityöläisen äänenlaatuun ja -kestävyyteen. WellO2 perustuu kehittämäämme ainutlaatuiseen Nordic Breathing -metodiin, jossa yhdistetään lämmin höyry ja vastusteinen hengitysharjoittelu. Se on turvallinen keino hengitysteiden hyvinvoinnin ylläpitoon ja harjoittamiseen."

Sulasol ry on Suomen suurimpia harrastajamusiikkijärjestöjä

Vuonna 1922 perustettu Sulasol ry on maamme suurimpia harrastajamusiikkijärjestöjä. Liittoon kuuluu yli 300 kuoro- ja orkesteriyhdistystä, joissa on henkilöjäseniä noin 9 000. Sulasol pyrkii toiminnassaan kuoromusiikin, -taiteen ja -harrastuksen arvostuksen lisäämiseen suomalaisessa yhteiskunnassa ja kulttuurikentässä. Järjestön keskeisenä tehtävänä on edistää kuorolaulun ja orkesterimusiikin harrastusmahdollisuuksia vaikuttamalla valtion taidehallintoon, viranomaisiin ja musiikkikasvatuskenttään. Lisäksi Sulasol kustantaa nuotteja ja oppikirjoja, julkaisee yhtä maamme suurimmista musiikkialan lehdistä sekä järjestää musiikkijuhlia ja muita tapahtumia.

”On todella hienoa saada WellO2 pääyhteistyökumppaniksemme”, toteaa Sulasolin toiminnanjohtaja Sanna Katajavuori.

”Sulasol 100 Laulu- ja soittojuhlat on iloinen jälleennäkemisen juhla, jota WellO2 on yhteistyökumppanuuden myötä mahdollistamassa. Koronapandemian aiheuttaman pitkän hiljaisen kauden jälkeen tätä tapahtumaa odotetaan kuoroissamme ja orkestereissamme todella suurella innolla!”

Topics: Ääni

About WellO2

Good breathing is the foundation of a good life and a fundamental right of every human being. Our Nordic heritage - the fresh air of the northern wilderness and the moist of steamy sauna - are the basis of our happiness and natural wellbeing. Based on our healthcare expertise, we have understood how better breathing improves our daily lives. That is why we are committed to help people breathe better so they can enjoy their lives to the fullest. Wherever they live. WellO2 is the world's most versatile breathing trainer that utilizes the globally patented method. The method supports overall well-being by strengthening breathing with resisted breathing exercises and cleansing the lungs with warm steam. WellO2 was developed by experts in the fields of health care, wellness and technology. The innovative solution combines the latest scientific research and technological innovations into non-medical respiratory therapy. Over 70 000 people has chosen to breathe better with the help of WellO2. WellO2 users have shared with us how their general health and well-being has increased with a daily 5 min training routine using the WellO2. Those who have benefited from using WellO2 are: ✔️ People suffering from breathing problems ✔️People suffering from bad air quality ✔️ Elderly ✔️ Athletes and active people ✔️ Singers and voice professionals Read more: wello2.com

Tuomas Mattelmäki