2024-01-24 14:27Nyheter

Diskutera laddrevolutionen med Waybler på eCarExpo Stockholm

Waybler på eCarExpo Stockholm den 2-4 februariWaybler på eCarExpo Stockholm den 2-4 februari

Den 2-4 februari ställer svenska laddbolaget Waybler ut på eCarExpo på Friends Arena i Stockholm. I montern finns representanter från Waybler samt en rad återförsäljare för att träffa besökare och diskutera hur vi gör den storskaliga revolutionen till eldrivet möjlig och hur alla ska kunna ladda smart oavsett om det är på jobbet, vid lägenheten eller vid gymmet . Waybler ställer bland annat ut sin populära laddbox Dynamic och en helt ny, innovativ produkt för kostnadseffektiv och skalbar installation på öppna parkeringsytor.

Vad: eCarExpo Stockholm 2024
När: 2 - 4 februari
Monter: C:25

Välkommen att träffa teamet på Waybler samt återförsäljare i mässans mest centrala monter, precis invid stora scenen. Besök Waybler för att diskutera hur elbilsladdning görs kostnadseffektiv och hållbar för föreningar, företag, kommuner och samhälle. Tillsammans kan vi komma ikapp behovet av laddning i Sverige.

Vad Waybler visar på eCarExpo Stockholm:
  • Ny, innovativ produkt för laddinstallation på öppna parkeringsytor.
    En produkt som sänker kostnader och snabbar upp installationstiden.
    Passar alla parkeringsytor hos BRF, företag, fastighetsägare med flera.
  • Vår populära laddbox Waybler Dynamic
    Wayblers svensktillverkade laddbox Dynamic med ny, uppgraderad kapsling.
  • Wayblers helhetstjänst
    Upptäck Wayblers tjänster runt laddboxen - adminportal, app, lastbalansering med mera.

I montern bjuder Waybler på kvalitetskaffe i samarbete med Monteriva och delar kunskap om hur du som partner, förening eller företag kan dra nytta av Wayblers lösningar för elbilsladdning.

Läs om eCarExpo här.
Köp biljetter här.
Läs mer om Waybler här.

Varmt välkommen!

Om Waybler

Waybler is a Swedish tech company offering charging boxes and 360 cloud solutions  for property companies, condominiums and municipalities. Waybler's power management and load balancing cuts costs and enables more charged cars on existing power capacity. The company was founded in 2015 and has 20+ employees in Stockholm, Gothenburg and Frankfurt.

Mårten Nyberg
Head of Sales