2024-03-26 09:21Nyheter

Visit Roslagen och Norrtelje Tidning producerar sommarens stora evenemangsguide

Utomhusteater med publik i förgrunden och skådespelare i bakgrunden

Allt om Roslagen - Sommaren 2024
Allt om Roslagen som i folkmun kanske är mer känd som Evenemangstidningen kommer att produceras av Norrtelje Tidning i samarbete med Visit Roslagen även i år. Det innebär bland annat att alla evenemang som läggs upp i Visit Roslagens evenemangskalender på visitroslagen.se/evenemang kommer att publiceras i tidningen som vanligt.

Allt om Roslagen kommer ut den 18 juni och är en stor evenemangsguide med såväl reportage om besöksmål och evenemangstips som en välfylld evenemangskalender med evenemang från hela Roslagen. Tidningen skickas ut till samtliga hushåll i Norrtälje kommun, varav ca 31 000 fastboende och 14 500 fritidsboende. Den finns dessutom att hämta på utvalda utlämningsställen i hela Roslagen. Tidningen är en populär sommarguide bland såväl besökare som invånare och är en vanlig syn i tidningskorgarna och på soffborden runt om i vardagsrummen i Roslagen.

Lägg in era evenemang idag!
För att garantera en plats i tidningen behöver evenemangen läggas in i vår evenemangskalender i så god tid som möjligt, dock senast den 10 maj. Alla evenemangen i Visit Roslagens evenemangskalender kommer i regel med i tidningen. Sammanställningen av evenemangen till tidningen har tidigare år administrerats av Visit Roslagen. I år administreras sammanställningen av Norrtelje Tidning själva.

Följ länken för info om pris och för att lägga upp ditt evenemang: www.visitroslagen.se/evenemangsformular

Om Visit Roslagen

Visit Roslagen är Roslagens destinationsbolag. Vår roll är att utveckla, marknadsföra och sälja destinationen Roslagen till besökare och sälja Roslagens turistrelaterade tjänster och produkter. Destinationsbolaget har en viktig funktion i att ge inspirerande information och service till besökare och främja ett gott värdskap. Bolaget är också en mötesplats för besöksnäringen och bidrar till näringens kompetens- och ekonomiska utveckling. Roslagen är havet, skärgården, bruken och småstäderna.