2023-11-09 08:51Nyheter

Inspirationsföreläsning med Morgan Alling

Roslagens sparbank bjuder in till inspirationsföreläsningen med Morgan Alling om konsten att hantera besvärliga människor. Föreläsningen är en del av Inspiration Roslagen. Inspiration Roslagen är ett projekt med syfte att stötta mindre lokala initiativ och projekt som gynnar Roslagen.

Föreläsningen är gratis och hålls i Norrtälje den 11 december. Läs mer och boka din plats via länken: inspirationsforelasning-med-morgan-alling (roslagen.se)

Om Visit Roslagen

Visit Roslagen är Roslagens destinationsbolag. Vår roll är att utveckla, marknadsföra och sälja destinationen Roslagen till besökare och sälja Roslagens turistrelaterade tjänster och produkter. Destinationsbolaget har en viktig funktion i att ge inspirerande information och service till besökare och främja ett gott värdskap. Bolaget är också en mötesplats för besöksnäringen och bidrar till näringens kompetens- och ekonomiska utveckling. Roslagen är havet, skärgården, bruken och småstäderna.

Erika Blomqvist
Destinationskommunikatör