2021-09-15 13:11Pressmeddelande

Uppdateringar Annonsörsportalen

Portalen

• Det är nu möjligt för annonser för lediga lokaler att ha en fritext i fältet för yta, som sedan kommer att synas i sammanställningen i beskrivningen.
  • Det finns nu både förvalda alternativ och fritext i fälten för Tillträde, Uppvärmning och Ventilation.
  • Kategorin Fastighet har byggnader kopplade till sig, varje enskild byggnad kan nu ange egen "Nåbar via"-text. Har man alltså flera byggnader på fastigheten som alla har olika förutsättningar (lastbrygga, port, vanlig dörr) så kan man nu ange det.
  • Det går nu att ladda upp en fil för planlösning direkt vid planlösningsfältet, som sen syns under Multimedia.
  • Det finns nu en indikator för maxlängd på de fält som har en maxlängd. Vid 80% av maxlängden så visas indikatorn och när man uppnått maxlängden så visas indikatorn i rött och det går inte skriva in mer.
  • Vi har nu stöd för videotjänsten Vimeo.
  • Åtgärdad bugg i beskrivningen av yta. Nu kan man göra radbrytningar som man förväntar sig.
  • I annonsöversikten visar vi nu vilket yt-intervall varje annons har. Kan alltså stå 50–100 kvm precis som i listan på vanliga sidan.
  • När man byter behörighetsnivå på en användare så skickas det nu ut ett bekräftelsemail till användaren och ett meddelande visas för den som gjort ändringen att det har sparats.
  • Går nu att dölja kontaktpersoner i Annonsörslistan via Visningsinställningar.
  • På statistiksidorna så summeras nu kolumnerna längst ner efter all data.
  • Man kan nu välja flera annonser att se statistik för och det fungerar korrekt.
  • Ändrat namn på "Listvisningar" och "Beskrivningsvisningar" till "Visats i lista" och "Annonsvisningar".
  • Premiumkunder kan nu backa långt bak i historiken i sin statistik.
  • Alla statistiksidor har nu "Tabell" valt som standardrepresentation av data.
  • Man kan nu filtrera bland annonserna på statistiksidan med ett textfält.

Om Objektvision

Sedan 1998 har Objektvision.se varit Sveriges ledande marknadsplats för lediga lokaler, kommersiella fastigheter, mark och företag till salu. Objektvision.se marknadsför Sveriges utbud av kommersiella objekt och har cirka 50 000 unika besökare varje vecka. Objektvision hyr eller säljer inte några egna objekt, utan är den oberoende länken mellan annonsör och sökande.

Teknisk support