2021-02-24 08:00Pressmeddelande

Annonsörsportal, annonsregistering

• Det finns nu stöd för HEIC/HEIF-filformat. Dessa är vanliga bland Apple-enheter och vissa Samsungmodeller.
    • Åtgärdad bugg vid filuppladdning. När man tidigare laddade upp filer så rapporterades det lite slumpmässigt hur många bilder man laddade upp på en gång. Även om man bara la till en bild kunde det stå att 15 bilder har lagt till.
    • En uppdatering är gjord för uppdatering av din profilbild. Nu går det endast att uppdatera sin profilbild under redigera profil på sitt inloggade konto. Tidigare kunde annonsörer med profiler kopplade till företag tvinga in nya bilder genom företagskontot vid annonsregisteringen, genom att om profilbilden ändrades i det läget så skrevs det över även på profilen.
    • Texter är uppdaterade för att det ska framgå tydligare att man avpublicerar en annnos. Tidigare så kunde de tolkas att man raderade en annons när den egentligen bara avpublicerades.
    • Buggfix för huvudtyper, som gör det tydligare vilken huvudtyp annonsen har vid kopiering av annonsen. Tidigare när man kopierade en annons och skulle byta huvudtyp på den så syntes det inte att huvudtypen var bytt utan den gamla huvudtypen var markerad. Detta är nu åtgärdat.
    • Gamla automatiskt tillagda drönarvyer från Fastout syns nu korrekt under Multimedia som en länk. Tidigare specialbehandlades de.

Om Objektvision

Sedan 1998 har Objektvision.se varit Sveriges ledande marknadsplats för lediga lokaler, kommersiella fastigheter, mark och företag till salu. Objektvision.se marknadsför Sveriges utbud av kommersiella objekt och har cirka 50 000 unika besökare varje vecka. Objektvision hyr eller säljer inte några egna objekt, utan är den oberoende länken mellan annonsör och sökande.

Teknisk support