2022-02-22 10:07Bloggpost

Uppdateringar på Objektvision.se 22 Februari 2022

Uppdateringar på Objektvision.se januari 2022

På annonsen så har fältet "Tillträde" fått korrigerad logik. Om man bara anger en text utan tillträdesdatum så syns nu texten direkt under bilderna. Tidigare syntes texten enbart längre ner under kontraktsinformationen.

I objektbeskrivningen när man skickat en intresseanmälan så får man nu ett extra litet tack-meddelande.

I objektbeskrivningen så syns nu video-knappen även för desktop.

När man tittat på objektbeskrivningen i mobilen så är den lilla bilden på kontaktperson nu klickbar och öppnar upp intresseanmälan.

Vi har skapat nya kartområden med alla Stadsdelsområden i Stockholms stad.

Informationen om kommunpaket är ändrad så att listan över samarbetskommuner är kompletterad med en karta som laddas först som ritar ut alla områden. Listan på Kommuner finns kvar.

I objektbeskrivningens bildspel så skriver vi nu ut alla bildtexter som finns till bilderna. En fördel för annonsörer som lägger ner mycket tid på att skriva bra texter. (Dessa har inte synts innan). Även synligt i den nedladdningsbara PDF:en.

För annonsörer i portal.objektvision.se

Statistik för visade mail och telefon visar nu all data, tidigare visades bara en delmängd.

Statistik för antal nedladdade Pdf:er har tillkommit.

När man förut lade in en annons och använde sig av manuell adress så hamnade ett felmeddelande lite tokigt. Nu korrigerat.

När man anger manuell adress så fylls inte längre fälten med texten "NULL", utan de förblir tomma.

Intressentstatistiken har fått en "Genomsnitt"-rad som ligger i näst sista raden i tabellen.

Miljöcertifiering är nu flerval, eftersom en fastighet kan ha flera certifieringar. Det går som exempel att ha både BREEM och Svanen samtidigt nu.

Adam Rooth

Produktchef

(+46)480 47 75 51

Objektvision AB
Skeppsbrogatan 47, 392 31 Kalmar

Om Objektvision

Sedan 1998 har Objektvision.se varit Sveriges ledande marknadsplats för lediga lokaler, kommersiella fastigheter, mark och företag till salu. Objektvision.se marknadsför Sveriges utbud av kommersiella objekt och har cirka 50 000 unika besökare varje vecka. Objektvision hyr eller säljer inte några egna objekt, utan är den oberoende länken mellan annonsör och sökande.

Teknisk support