2019-02-04 11:00Press release

Uusi myynnin ammattilainen United Spirit Nordiciin

null

United Spirit Nordic vahvistaa uudella rekrytoinnilla toimiston kasvavia myyntitoimintoja ja MICE-segmenttiä.

Uudet asiakkuudet, kuten Tuscany Again ja Grand Park Kodhipparu, Maldives, useiden muiden uusien projektien lisäksi, ovat vuoden 2018 aikana kasvattaneet reippaasti Kööpenhaminassa sijaitsevan yrityksen toimintaa. United Spirit Nordic vastaakin nyt toiminnan kasvuun lisäämällä henkilökuntaansa, samalla vahvistaen MICE-aktiviteettejaan.

United Spirit Nordic perustaa uuden myynti- ja markkinointijohtajan vakanssin, johon on nimitetty Jonas Sehested nimikkeellä Director of Sales and Marketing. Hänen tehtäväkenttäänsä kuuluvat toimiston myyntitoiminnot Pohjoismaissa sekä tapahtuma- ja kokousmyynnin (MICE) kehittäminen.

Jonas Sehested siirtyy uuteen tehtävään Kuoni Destination Managementista, jossa hän on toiminut projektijohtajana muun muassa uusasiakashankinnan parissa. Hän liittyy United Spirit Nordiciin 1. helmikuuta alkaen tuoden mukanaan kosolti uutta energiaa.

”Jonas säteilee tarttuvaa energiaa, ja jo ensitapaamisella tunsin hänen vahvan motivaationsa. Olen vakuuttunut, että Jonas on luovuutensa ja korkeiden tavoitteidensa ansiosta meille täydellinen löytö. Suuri etu on myös se, että Jonas hallitsee englannin kielen lisäksi myös tanskan, ruotsin ja norjan kielet, joten hän on täysin valmis valloittamaan Pohjoismaiden markkinat”, kuvailee Christine Engen, CEO ja Creative Director, uutta kollegaansa.

Jonaksella on vahva tausta matkailualalta ja monipuolinen kokemus myynnin, tapahtumanhallinnan, asiakashallinnan, markkinoinnin ja pr:n parista. Hän on opiskellut kansainvälistä markkinointia ja liikkeenjohtoa Copenhagen Business Schoolissa (CBS) painottuen matkailuun ja taloushallintoon.

Jonas Sehestedin liityttyä mukaan joukkoon on United Spirit Nordic nyt valmiina tuleviin uusiin, jännittäviin projekteihin. Kasvu Pohjoismaissa ei nimittäin pääty tähän. Pian toimisto voi paljastaa lisää hyviä uutisia...

Tietoa United Spirit Nordicista

Edustamme matkailualan yrityksiä tarkoituksenamme inspiroida ihmisiä matkustamaan. Suhdetoiminnan, myyntitapahtumien ja markkinoinnin kautta autamme kansainvälisiä matkailu-, hotelli-, lifestyle- ja ilmailualan yrityksiä saavuttamaan tämän tavoitteen. Vuosien käytännön kokemukseen perustuvien toimenpiteiden avulla tuomme esiin asiakkaidemme vahvuuksia, vahvistamme heidän näkyvyyttään ja kasvatamme heidän liiketoimintaansa.

Erikoisosaamistamme on pohjoismainen matkailuala. Luomme yhteyksiä asiakkaidemme ja pohjoismaisen matkailuelinkeinon, matkailumedian ja matkailuvaikuttajien välillä. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa ja kotimme on Pohjoismaissa, mutta leikkikenttänämme on koko maailma.

#unitedspiritnordic #inspiretraveling

Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota. www.unitedspiritnordic.com

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.