2018-12-17 12:45Press release

Uusi jäsentoimisto mukaan PLUS DMC Groupiin

null

Pohjoismainen DMC-toimistojen ryhmä toivottaa jälleen tervetulleeksi uuden jäsentoimiston. Tjek-In Travel on Tšekin ja Slovakian matkailun asiantuntija.

Vastikään perustettu DMC-verkosto, PLUS DMC Group, julkistaa nyt uusimman jäsentoimistonsa; Tjek-In Travelin.

Tjek-In Travel on Tšekissä ja Slovakiassa toimiva räätälöityjen matkakokonaisuuksien asiantuntija. Sen laaja palveluvalikoima kattaa monenlaiset matkajärjestelyt aina kulttuurielämyksistä teambuilding-aktiviteetteihin, kokouksiin ja tapahtumiin, yksityisretkiin kiehtoviin tutustumiskohteisiin, yritysvierailuihin ja paljon muuta.

Tjek-In Travelin toimitusjohtaja Charlotte Ljungberg Macešková kertoo:

“Kun minulle tarjottiin PLUS DMC Groupin jäsenyyttä yhteisten pohjoismaisten asiakkaidemme suosituksesta, olin kovin otettu, sillä jäsenyyden kriteerinä on korkea laatutaso sekä keskittyminen pohjoismaiseen asiakassegmenttiin.”

Hänen mielestään luotettavuus ja ammattitaito ovat kaiken a ja o matkatoimistoille, joiden oikeana kätenä DMC:t omissa kohdemaissaan toimivat.

Tjek-In Travel täyttää ne korkeat vaatimukset, jotka PLUS DMC Group asettaa omille partneritoimistoilleen. Tšekin ja Slovakian asiantuntijana Tjek-In Travel tuo ryhmään mukaan useita uusia, mielenkiintoisia matkakohteita ja ohjelmavaihtoehtoja.

PLUS DMC Group osallistui hiljattain menestyksekkäästi tämän vuoden IBTM World-messuille. Tapahtuma oli loistava kick-off-tilaisuus koko ryhmälle, joka otettiinkin vastaan suurella mielenkiinnolla. Tämä lupaa hyviä näkymiä ja laajenevia yhteistyökuvioita vuodelle 2019.

PLUS DMC Groupin toimitusjohtaja Jens Blaumeier vahvistaa:

"Asiakkaat arvostavat panostustamme Pohjoismaiden markkinoille sekä yhteisiä laatukriteereitä, joita kaikki jäsenemme toiminnassaan noudattavat. Uusimman partnerimme Tjek-In Travelin myötä olemme oikealla tiellä ja pian laajenemme jälleen uusien kohteiden ja partnerien myötä!”

PLUS DMC Group tulee alkuvuonna 2019 osallistumaan sekä MATKA Business Forumiin sekä TravelMatchiin, joissa voit tavata kaikki verkoston jäsenet – mukaan lukien uusimman kumppanin, Tjek-In Travelin.

Missä ja milloin:

MATKA Business Forum, Messukeskus, Helsinki.

Torstai 17. tammikuuta 2019 klo 9.00-19.00

TravelMatch, Oslo Congress Center, Oslo.

Torstai 24. tammikuuta 2019

Tietoa PLUS DMC Groupista:

PLUS DMC Group on DMC-toimistojen verkosto, jonka jäsenet ovat erikoistuneet Pohjoismaiden markkinoihin ja ovat oman kohdealueensa lyömättömiä asiantuntijoita. Verkoston rakenne muodostuu toimitusjohtajasta, jäsenten muodostamasta hallituksesta ja työryhmistä. Vuosittainen jäsenmaksu on suoraan sidoksissa jäsentoimiston liikevaihtoon. Uusien DMC-partnerien jäseneksi hyväksymistä edeltää auditointi korkean laatutason takaamiseksi.

PLUS DMC Groupin tämän hetkiset partnerijäsenet:

B-italian, EL-VE Tours, INBOUND Services, Panbaltica ja uusimpana Tjek-In Travel – ja lisää on jo näköpiirissä.

Yhteystiedot:

PLUS DMC Group
Jens Blaumeier
Sähköposti: info@plusdmc.com tai puhelin: +49 40 2269 23 - 250

www.plusdmc.com

#YourDestinations #YourPlus

Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota. www.unitedspiritnordic.com

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.