2019-10-11 14:49Press release

UNITED SPIRIT NORDIC JA WORLDWISE PR AFFILIATES YHTEISTYÖHÖN

SISSY DEMARIA-KOEHNE - President & WWPR FounderSISSY DEMARIA-KOEHNE - President & WWPR Founder

Maailmanlaajuinen PR-yritysten allianssi laajenee Euroopassa

United Spirit Nordic on liittynyt mukaan kansainväliseen itsenäisten viestintä- ja suhdetoimintayritysten verkostoon WorldWise PR Affiliatesiin. Allianssin jäsenet ovat pitkän linjan PR-toimistoja, joiden asiakkaat toimivat monilla eri kaupan ja teollisuuden aloilla, kuten matkailuteollisuudessa, kiinteistökaupassa, muotoilun, muodin, taiteen ja kulttuurin sekä asiantuntijapalveluiden parissa.

WorldWise PR Affiliates on vuonna 2014 perustettu, New Yorkissa majaansa pitävä verkosto, joka United Spirit Nordicin liittymisen myötä käsittää nyt 22 maata ympäri maailman. Mukana ovat Arabiemiraatit, Argentiina, Brasilia, Dubai, Espanja, Hongkong, Islanti, Iso-Britannia, Italia, Kanada, Kiina, Kolumbia, Meksiko, Norja, Portugali, Ranska, Ruotsi, Saksa, Suomi, Tanska, Venäjä ja Yhdysvallat. Vuonna 2020 verkoston on tarkoitus laajentua vielä Japaniin, Etelä-Afrikkaan ja Australiaan.

“Olemme mielissämme saadessamme United Spirit Nordicin mukaan verkostoomme”, sanoo Sissy DeMaria Koehne, WorldWise PR Affiliatesin perustajajäsen. Hän johtaa kolmenkymmenen vuoden kokemuksella Kreps DeMaria Public Relations -yhtiötä, täyden palvelun PR-toimistoa, jolla on toimipaikat New Yorkissa, Miamissa ja Los Angelesissa. “United Spirit Nordic vahvistaa läsnäoloamme Euroopassa ja tulee epäilemättä toimimaan tärkeänä linkkinä jäsentoimistoillemme, jotka hakevat vahvaa viestintä- ja suhdetoimintaosaamista palvelemaan asiakkaitaan Pohjoismaissa.”

Toimitusjohtajansa Christine Engenin perustama United Spirit Nordic on johtava PR- ja markkinointitoimisto, jolla on vuosikymmenten kokemus toiminnasta matkailuteollisuuden parissa. Se palvelee muun muassa kansainvälisiä ilmailu-, hotelliteollisuus- ja matkailubrändejä. Myynti-, markkinointi- ja PR-osaamisellaan sekä vahvalla kielipääomallaan (suomi, ruotsi, norja ja tanska) United Spirit Nordic pystyy tehokkaasti toimimaan kaikkien Pohjoismaiden markkinoilla. United Spirit Nordic on luonut kattavan verkoston pohjoismaisen matkailualan kentälle, jota se hyödyntää edistämään asiakkaidensa näkyvyyttä, kasvattamaan matkustajamääriä, yöpymisiä ja rahan käyttöä. Toimisto kehittää luovia, tehokkaita ja koknaisvaltaisia markkinointikampanjoita, jotka tuottavat asiakkaille kestäviä tuloksia.

United Spirit Nordic on erikoistunut kehittämään tehokkaita yhteyksiä ja kumppanuuksia, jotka luovat kaikkia osapuolia hyödyttäviä suhteita, kasvattavat myyntiä ja vierailijamääriä. Toimiston laaja ”työkalupakki” sisältää matkanjärjestäjäyhteistyön, lentoyhtiösuhteet, messut, workshopit ja roadshowt, lehdistömatkat, mediatilaisuudet, opinto- ja tutustumismatkat, matkailualan koulutukset sekä asiakkuudenhallinnan.

United Spirit Nordic pystyy hoitamaan myös mainontaa sekä toimiston sisäisen osaamisen että innovatiivisten mainosalan yhteistyökumppaneiden avulla. Se pystyy vapauttamaan mainonnan koko voiman sekä perinteisen median kanavissa (televisio, painettu ja digitaalinen media) että verkossa sosiaalisen median kanavissa ja kaupallisen sisällöntuotannon, analyysien ja blogien muodossa kaikilla Pohjoismaiden markkinoilla.

“Liittyminen WorldWise PR Affiliatesiin tarjoaa meille hienon mahdollisuuden laajentaa verkostoamme, vaihtaa kokemuksia eri maiden välillä ja luoda uusi yhtenäinen taso PR-toiminnallemme yhteisellä asiantuntemuksella. Uskomme vahvasti, että olemme yhdessä enemmän, ja jäsenyytemme tulee avaamaan uusia ovia yhteistyölle molempiin suuntiin”, sanoo  Christine Engen, CEO ja Creative Director, United Spirit Nordic.

Engen lähti aikanaan mukaan viestintä- ja asiakassuhdetyöhön, sillä häntä kiehtoi eri kulttuureiden välinen vuorovaikutus ja miten sosiaalista mediaa voisi käyttää tätä edistämään. Hänellä on yhteiskuntatieteiden tutkinto Oslon yliopistosta minkä lisäksi hän on opiskellut sosiaaliantropologiaa sekä laki- ja tilastotieteitä. Hän on pragmaattinen, terävä kommunikoija ja strategiasuunnittelija. 30 vuoden kokemuksella matkailuteollisuuden viestinnän ja suhdetoiminnan parissa Engen on aina pyrkinyt tutkimaan ja löytämään uusia kulmia lähestyä haasteita ja samalla optimoida markkinoiden vakiintuneita kanavia. Uransa aikana hän on edustanut monia matkakohteita, muun muassa Trinidad & Tobago, Tahiti, Jordania, Etelä-Afrikka ja Ras Al Khaimah, sekä risteilyvarustamoja kuten Star Clippers. Oikeana skandinaavina hän hallitsee norjan, ruotsin, tanskan ja englannin kielet, mutta sydämeltään hän on maailmankansalainen.

New Yorkissa sijaitseva WorldWise PR Affiliates perustettiin vuonna 2014. Sissy DeMaria Koehnen lisäksi perustajina olivat Harriet Weintraub, Nathalie Visele ja Linda Petrie. Verkoston laaja toimintakirjo ulottuu perinteisestä PR-toiminnasta sosiaaliseen mediaan, yritysviestintään, kriisinhallintaan, kokemusmarkkinointiin, ajatusjohtajuuteen, erikoistapahtumiin ja digitaaliseen markkinointiin. WorldWise PR Affiliatesin jäseneksi voi päästä vain kutsusta, ja jäsenet sitoutuvat noudattamaan PRSA:n eettisten sääntöjen korkeimpia standardeja.

Verkoston jäsenyritykset ovat: Covo Boutique PR (Bogota), SGR Comunicaciones (Buenos Aires), United Spirit Nordic (Kööpenhamina),  Shamal Communications (Dubai), Petrie PR (Hongkong), Jervis Communications & Marketing (Lissabon), Grifco (Lontoo), Indigo Unlimited (Pariisi), Kreps DeMaria (New York ja Miami), HWPR (New York), The Blueroom Project (Madrid) Avalos Asociados (Mexico City), IMC Agency (Moskova), Stromberger PR (München), TCGPR (Toronto) ja MD Assessoria E Communicacao (São Paulo).

Lisätietoa WorldWise PR Affiliatesin verkkosivulta osoitteesta www.worldwisepr.com tai puhelimitse: Sissy DeMaria Koehne, puh. +1 305 608 5350

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.