2019-07-17 15:00Press release

SOUTH AFRICAN TOURISM KUTSUU PR- JA MARKKINOINTITOIMISTOJA YHTEISTYÖHÖN KASVATTAMAAN POHJOIS-EUROOPASTA SAAPUVIEN MATKAILIJOIDEN MÄÄRÄÄ

Etelä-Afrikka tarjoaa vierailijoilleen henkeäsalpaavia maisemia ja valtavasti kiinnostavia matkailuelämyksiä. Maa on kuitenkin monille pohjoismaalaisille matkailijoille vielä varsin tuntematon kohde.

South African Tourism haluaakin nyt kasvattaa Pohjois-Euroopan alueelta saapuvien matkailijoiden määrää ja kutsuu luovia, digitaalisia, markkinointi- ja pr-toimistoja toimittamaan ehdotuksiaan yhteistyöstä.

Kiinnostuneita tahoja kehotetaan vastaamaan tarjouspyyntöihin (RFP), jotka South African Tourism on laatinut kahteen (2) kriittiseen liiketoimintansa tarpeeseen:

1. Luova, digitaalinen, aktivointi- ja mediatoimisto palvelemaan Pohjois-Euroopan aluetta (Benelux-maat ja Pohjoismaat), edellyttäen riittävää läsnäoloa ja edustusta Pohjoismaissa
  2. PR- ja tapahtumatoimisto keskittyen erityisesti Pohjoismaiden alueeseen (Ruotsi, Tanska, Suomi ja Norja)

Julkaistut tarjouspyynnöt sisältäen kaiken tarvittavan tiedon työn laajuudesta ja kilpailutuksen kulusta löytyvät tästä linkistä:

Kesäkuun ja joulukuun 2018 välisenä aikana suorittamansa kuluttajatutkimuksen perusteella South African Tourism haluaa nyt, kuluttajien näkemyksiin pohjautuen, panostaa työhön tällä markkina-alueella ja samalla jatkaa vuorovaikutuksen ja verkostoitumismahdollisuuksien kehittämistä paikallisen matkailualan kanssa.

Linkki RFP: hen aktivoituu 18. heinäkuuta 2019.

RFP: n hakemusten jättämisen määräaika tavoitteen 1 osalta on 16. elokuuta 2019. 12:00 CEST (Central Europe Summer Time)

Tavoite 2: n RFP-hakemusten jättämisen määräaika on 23. elokuuta 2019 klo. 12:00 CEST (Central Europe Summer Time)

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.

Related media