2018-11-05 14:30Press release

Pohjoismaiset DMC-toimistot yhdistivät voimansa

null

Joukko DMC-toimistoja on yhdistänyt voimansa ja perustanut PLUS DMC Group -verkoston. PLUS DMC Group kokoaa yhteen valikoituja yhteistyökumppaneita, jotka ovat erikoistuneet Pohjoismaiden markkinoihin.

Uusi tulokas matkailukentällä on nimeltään PLUS DMC Group – paikallisten pohjoismaalaisten Destination Management, joka ajattelee hieman toisin, ymmärtää pohjoismaalaista mentaliteettia ja tarjoaa pohjoismaalaista palvelua.

Uuden DMC-partnereiden verkoston perusajatuksena on yhteistyössä toimimalla tulla parhaiksi DMC-toimistoiksi pohjoismaisille asiakkaille.

“Kaikkien PLUS DMC Groupin jäsenten painopiste on Pohjoismaiden markkinoilla ja ne tunnetaan korkeasta laadusta ja ensiluokkaisesta palvelusta pohjoismaalaisille asiakkaille. Ne ovat täydellinen valinta Euroopassa pohjoismaalaisille asiakkaille, jotka haluavat että DMC-toimisto ymmärtää heidän toiveitaan ja ajattelutapaansa.”

Jens Blaumeier, PLUS DMC Groupin toimitusjohtaja

Yhteistyöverkostoon liittyminen auttaa jäseniä jakamaan ja pitämään yllä korkeaa laatutasoa ja pohjoismaisia toimintaperiaatteita. PLUS DMC Groupissa jäsenet voivat toteuttaa yhteisiä myyntitoimenpiteitä, jakaa tietotaitoa ja kehittää toimintaa yhdessä sekä suositella asiakkaita toisille jäsenille.

PLUS DMC Group eroaa monista DMC-toimistoista myös siinä, että se tekee yhteistyötä ainoastaan matkatoimistojen ja matkanjärjestäjien kanssa, sitoutuneella ja johdonmukaisella tavalla.

Ryhmä haluaa koota yhteen Euroopan johtavat Pohjoismaiden markkinoihin keskittyneet DMC:t vahvaksi yhteiseksi voimaksi. Se uskoo, että vahvalla paikallistuntemuksella, kokemuksella ja ammattitaitoisella otteella varmistetaan asiakkaalle paras kokemus jokaisessa matkakohteessa.

Tietoja
PLUS DMC Group koostuu omistajavetoisista DMC-toimistoista, joilla on vertaansa vailla oleva kokemus omasta kohdealueestaan. Tasavertaisten partnereiden muodostama yhteisö koostuu kolmesta tasosta: toimitusjohtajasta, partnerineuvostosta ja työryhmistä.

Jokainen partneri maksaa vuosimaksun, joka perustuu suoraan toimiston liikevaihtoon. Uusien DMC-toimistojen mukaan pääsyä edeltää auditointi, jolla varmistetaan että niiden taso ja luottamus ovat korkeaa tasoa.

PLUS DMC Groupin jäsenet:

B-italian, EL-VE Tours, INBOUND Services, Panbaltica, ja lisää on tulossa.

Tapaa PLUS DMC Group tämän syksyn IBTM Worldissa Barcelonassa. http://www.ibtmworld.com/en/Exhibitors/4639889/PLUS-DMC-group.

Aika:
27.-29. marraskuuta 2018, osasto O30. Sovi tapaamisesta suoraan jokaisen partnerin kanssa.

PLUS DMC Group
Managing Director
Mr. Jens Blaumeier
Sähköposti: info@plusdmc.com tai puhelin: +49 40 2269 23 - 250

#YourDestinations #YouPlus

Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota. www.unitedspiritnordic.com

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.