2019-12-02 07:30Press release

PLUS DMC Group laajenee jälleen – kaksi uutta jäsentoimistoa

PLUS DMC Groupin partnerit AC Travel Group, B-italian, Coast Organisation, EL-VE Tours, INBOUND Services, Panbaltica, Tjek-In Travel ja Upgrade Spain yhteiskuvassa kesäkuussa Italian Arcossa pidetyssä kokouksessaan.PLUS DMC Groupin partnerit AC Travel Group, B-italian, Coast Organisation, EL-VE Tours, INBOUND Services, Panbaltica, Tjek-In Travel ja Upgrade Spain yhteiskuvassa kesäkuussa Italian Arcossa pidetyssä kokouksessaan.

Pohjoismainen DMC-verkosto PLUS DMC Group on saanut kaksi uutta jäsentä ja kattaa nyt 12 Euroopan maata.

1-vuotisjuhlat kasvu-uralla

PLUS DMC Group viettää tänä vuonna yksivuotisjuhliaan ja on päässyt ensimmäisenä toimintavuonnaan jo pitkälle. Kaikki alkoi neljän DMC-toimiston – B-italianin, EL-VE Toursin, INBOUND Servicesin ja Panbaltican – yhteisestä visiosta kerätä yhteen parhaat Pohjoismaiden markkinoihin erikoistuneet DMC-toimistot.

Nyt PLUS DMC Group kattaa kahdeksan DMC:n voimin jo 12 Euroopan maata. Mukana ovat Espanja, Iso-Britannia, Italia, Itävalta, Kreikka, Latvia, Liettua, Ranska, Saksa, Slovakia, Tšekki ja Viro.

Talousluvutkin näyttävät mukavilta. PLUS DMC Groupin liikevaihto kasvoi vuoden 2017 12 miljoonasta yli 19 miljoonaan euroon vuonna 2018. Tämä tarkoittaa 59 prosentin kasvua vain yhdessä vuodessa. Luvut perustuvat kaikkien DMC-partnerien yhteenlaskettuun liikevaihtoon, uudet jäsenet mukaan lukien.

PLUS DMC Groupin Managing Director Jens Blaumeier kommentoi menestystä:

Kahdeksan verkostopartnerin kerääminen yhdessä vuodessa ja myönteinen palaute asiakkailtamme on vahva signaali siitä, että meidän tulee myös jatkossa kasvaa ja kehittää toimintaamme yhteisten asiakkaidemme parhaaksi.

Uudet DMC-partnerit

PLUS DMC Groupin uudet jäsenet ovat toukokuussa mukaan liittynyt Coast Organisation Ranskasta sekä AC Travel Group Britanniasta, josta tuli verkoston jäsen heinäkuussa. Jo aiemmin tammikuussa ryhmä toivotti tervetulleeksi espanjalaisen Upgrade Spainin, joten verkosto on kasvanut alkuvuonna 2019 jo kolmella uudella DMC:llä.

Ranskasta ja Iso-Britanniasta mukaan tulleet kaksi uutta partneria odottavat jo laajan yhteistyön alkamista kuuden muun DMC:n kanssa:

Pääsemme nyt jakamaan yhteiset kokemuksemme, kontaktimme ja arvomme - ja uskon vahvasti, että meistä tulee yhdessä vahvempia pohjoismaisilla markkinoilla.

Per Jansson, AC Travel Groupin johtaja

Gérard Farina Coast Organisationista on samaa mieltä ja jatkaa:

Yhteistyömme hyödyttää meitä kaikkia. Se auttaa parantamaan palveluamme pohjoismaisilla markkinoilla sekä toivottavasti myös saavuttamaan yhä useampien asiakkaiden luottamuksen.

PLUS DMC Group pyrkii jatkossakin laajentumaan Euroopassa ja on avoin uusille kumppaneille, jotka jakavat ryhmän yhteiset arvot ja korkeat laatuvaatimukset.

Tule tapaamaan meitä

PLUS DMC Group on mukana Travel News Market -tapahtumassa Tukholmassa 7. marraskuuta sekä IBTM World -messuilla Barcelonassa 19.-21. marraskuuta 2019 ständillä N08.

Tämän vuoden IBTM:ään on PLUS DMC Group myös kutsunut mukaan valikoituja pohjoismaisia MICE-ostajia. Kutsut on jo lähetetty, mutta huomaathan, että paikkoja on rajoitetusti ja ne täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Varaa tapaamiset haluamiesi kumppanien kanssa jo tänään, tai ota suoraan yhteyttä PLUS DMC Groupiin, jos tarvitset lisätietoja.

Tietoa PLUS DMC GroupistaPLUS DMC Group on Pohjoismaiden markkinoihin erikoistuneiden DMC-toimistojen verkosto. Jokaisella DMC:llä on ylivertainen kokemus omalta kohdealueeltaan. Ryhmän organisaation muodostavat Managing Director, partnerijäsenistä koostuva hallitus sekä eri työryhmät. Yksittäisen DMC-partnerin vuotuinen jäsenmaksu on suoraan sidoksissa sen liikevaihtoon. Uusille DMC-partnereille järjestetään auditointi korkean laatutason takaamiseksi.

PLUS DMC Groupin jäsenet:

AC Travel Group Iso-Britanniassa

B-italian Italiassa

Coast Organisation Ranskassa

EL-VE Tours Kreikassa

INBOUND Services Saksassa ja Itävallassa

Panbaltica Virossa, Latviassa ja Liettuassa

Tjek-In Travel Tšekissä ja Slovakiassa

Upgrade Spain Espanjassa

Lue lisää PLUS DMC Groupista tästä linkistä

PLUS DMC Group
Managing Director
Jens Blaumeier
Email: info@plusdmc.com
Puh: +49 40 2269 23 – 250

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.

Related media