2022-12-16 13:42Press release

Matkailu-uutisia United Spirit Nordicilta

Tampa BayTampa Bay

Lehdistötiedote marraskuu

On hienoa, että maailma on jälleen avautumassa ja että niin monet matkailutoimistot ovat aloittaneet toimintansa pohjoismaissa houkutellakseen mahdollisimman paljon pohjoismaisia vieraita vierailemaan niissä. Olemme iloisia siitä, että olemme saaneet useita uusia asiakkaita, muun muassa useita matkailutoimistoja, jotka panostavat pohjoismaiden markkinoihin.

Ota rohkeasti yhteyttä, jos haluat lisätietoja kohteistamme, inspiraatiota tai tarvitset vinkkejä ja neuvoja, jos olet esimerkiksi lähettämässä toimittajaa ulkomaille työkomennukselle. Meillä on kuvia ja lyhyitä videoita useimmista kohteistamme, vaikka kaikilla ei olekaan täydellistä kuva-arkistoa. Älä epäröi ottaa meihin yhteyttä, pyrimme aina auttamaan.

MAldives

Malediivit

Malediivit on kohde, jonka useimmat tuntevat, mutta monilla on siitä myös ennakkokäsitys. Tiesitkö, että Malediiveilla on 167 lomakeskusta, 13 hotellia, 808 majataloa, 222 sukelluskeskusta ja 3 venesatamaa? Siellä on lähes neljä kertaa enemmän majataloja kuin lomakeskuksia ja enemmän sukelluskeskuksia kuin lomakeskuksia. Vesiurheilu, snorklaus tai sukellus ovat lähes varmasti sinun juttusi, kun matkustat kohteeseen, jossa on 1 192 saarta, joista 187 on asuttuja. Tiesitkö myös, että Malediivit on jaettu 22 luonnolliseen atolliin - ja saaret jaetaan sitten asuttuihin saariin, asumattomiin saariin ja kadonneisiin saariin?

Monilla on ajatuksia ja mielipiteitä siitä, mitä lomamatka Malediiveille todella on. Se on kallista ja vain luksuskohteita. Kuten edellä mainitsimme, majataloja on itse asiassa neljä kertaa enemmän kuin lomakeskuksia, ja siellä on paljon budjettiystävällisiä majoituspaikkoja. Suurin osa lomakeskuksista sijaitsee asumattomilla saarilla, joten jos päätät yöpyä majatalossa, voit lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Vierastalo sijaitsee asutuilla saarilla, joten siellä pääset tutustumaan paikalliseen kulttuuriin ja majoitut samalla edullisemmin.

www.visitmaldives.com

Oman kystlinje

Oman

Oman on luultavasti se Lähi-idän maa, josta useimmat ihmiset eivät tiedä paljoakaan. Maa on niin sanottu "kätketty jalokivi", jossa on upea luonto, pitkä historia ja se on yksi arabimaailman vanhimmista itsenäisistä valtioista. Maan juuret ovat vahvasti merenkulunhistoriassa, niin kaupassa ja merenkulussa. Maan maantieteellinen kirjo on valtava: korkeimmalla, lähes 3 000 metrin korkeudessa sijaitsevasta Jebel Shams -vuoresta "Tyhjän korttelin" dyyneihin ja Duqmin kalliopuutarhoihin. Maassa on hieman alle neljä miljoonaa asukasta, se on islamilainen valtio, mutta maa, joka toivottaa kaikki kulttuurit ja uskonnot tervetulleiksi, ja sitä pidetään yhtenä turvallisimmista maista matkustaa. Oman tarjoaa monipuolisia luontoelämyksiä, kuten retkiä aavikolla, useamman yön retkiä vuoristoalueilla, luolia ja kävelyretkiä Wadissa. Tiesitkö, että Omanissa on viisi Unescon maailmanperintöluettelo kohdetta? Kaikki nämä kohteet heijastavat ja vahvistavat Omanin historiaa, ja niissä korostuu merenkulun historia.

www.experienceoman.com

Tampa Bay City of Tampa

Tampa Bay

Tampa Bay sijaitsee keskellä Floridan rannikkoaluetta, ja se säästyi onneksi alueen yli kulkeneelta hurrikaanilta. Kaupunki tarjoaa niin paljon enemmän kuin luuletkaan, taide- ja kulttuurielämyksistä teemapuistoihin ja ulkoilma-aktiviteetteihin. Tiesitkö, että Tampa Bayn alueella on yli 26 000 hotellihuonetta? Entä tiesitkö, että Tampa Bayssä on 19 ravintolaa, jotka on mainittu Floridan Michelin-oppaassa? Ja niistä viisi on luetellaan myös Tampan parhaiden drinkkibaarien listalla. Voit nauttia Tampa Bayn suosikkiravintoloista: Oak & Ola, Rocca, Rooster & The Till, Ichicoro Ramen ja Koya muutaman mainitaksemme.

Yksi tutustumisen arvoinen alue on historiallinen Ybor City, jossa voit ruokailla Floridan vanhimmassa ravintolassa, The Colombia Restaurantissa, jossa tarjoillaan perinteistä espanjalaista ruokaa ja aitoja kuubalaisia voileipiä. Ja jos kävelet historiallista 7th Avenueta pitkin, löydät Flor Finan, Hotel Hayan lippulaivaravintolan, jossa Latinalaisen Amerikan maut kohtaavat rannikon – mikä täydellinen pari. Mikset myös tutustuisi Tampa Bayn latinalaiseen kortteliin, jota suosittelemme lämpimästi sen upeine ravintolatarjontoineen.

www.visittampabay.com

Marokko

Marokko on takaisin yhtenä tämän talven suosikkikohteista. Me kaikki tunnemme Marrakechin, joka on sekä perinteitä että nykyaikaa yhdistävä fantasia. Kävely Jemaa El-Fna -markkinoilla ja soukissa, joissa on kaikki värit, tuoksut ja äänet. Mutta oletko käynyt Chefchaouenissa, nk. sinisessä timantissa? Se on kaupunki, jolla on ainutlaatuinen viehätysvoima, lähes epätodellinen. Koko kaupunki kylpee taivaansinisessä valossa, ja siniseksi pestyt talot luovat sadunomaisen tunnelman. Tämä on paratiisi niille, jotka rakastavat patikointia, ja haluavat kokea Marokon ja vuoristoalueiden uuden puolen.

www.visitmorocco.com

Saudi-Arabia

MSC Cruises aloittaa risteilyt Punaisella merellä marraskuussa. Yksi MSC:n kotisatamista sijaitsee Jeddahissa, joka on eläväinen kaupunki, jossa sekoittuvat moderni ja historia. Risteile Punaisenmeren lämpimissä vesissä ja tutustu useisiin ainutlaatuisiin Unescon maailmanperintöluetteloon kuuluviin kohteisiin. Jeddahista saavut AlUlaan, kulttuurikohteeseen, jossa on aitoja esimerkkejä maan historiallisesta perinnöstä. Vieraile ensimmäisten joukossa nabataialaisten perustamassa upeassa Hegrassa, joka on myös Unescon maailmanperintökohde.

Tutustu Yanbun kauniiseen kohteeseen, jota ympäröivät aavikko, valkoiset hiekkarannat ja yksityiset rannat sekä upeat sukelluspaikat. MSC:llä on useita retkiä sekä Jeddahista että Yanbusta, joten voit kokea ja tutustua tähän uuteen matkailukohteeseen, joka kehittyy rakettimaisesti.

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.

Christine Engen
Creative Director & CEO