2020-01-20 09:50Press release

Bvlgari Hotel & Resort Dubai kiertueella Pohjoismaissa

Entrance to Bvlgari Resort Dubai Entrance to Bvlgari Resort Dubai

Paikalliset matkanjärjestäjät ja media saivat kuluneella viikolla tutustua  Bvlgari Hotel  & Resort Dubai –luksushotelliin, kun sen vasta nimitetty myyntijohtaja Laura Antony vieraili Pohjoismaiden pääkaupungeissa.

Bvlgari Hotel & Resort Dubai on välimerellinen luksustuote, joka vahvistaa Dubain ainutlaatuista asemaa maailman johtavana liikematkustuksen ja yritystapahtumien kohteena sekä myös yhtenä suomalaisten matkustajien toivekohteena, unohtamatta myöhemmin tänä vuonna Dubain isännöimää EXPO-maailmannäyttelyä.

United Spirit Nordicin Christine Engenin johdolla järjestetyn, Pohjoismaiden pääkaupungeissa vierailleen kiertueen aikana Laura Antony esitteli hotellin 101 huonetta, mukaanlukien  viisi sviittiä ja 20 villaa. Valoisat ja ilmavat huoneet huokuvat italialaista designia, joissa Bvlgarin marmori yhdistyy Lähi-idän eksoottiseen touchiin.

Jopa Dubain mittakaavassa ainutlaatuista ovat resortin 20 villaa, joista on näköala joko rannan tai Burj Khalifan suuntaan. Kaikissa villoissa on oma uima-allas, 1-3 makuuhuonetta ja beach villoista suora pääsy rannalle. Villojen koko vaihtelee 175 neliömetristä aina 540 neliömetrin lengendaariseen Bvlgari Villaan Hermésin kalusteineen, porealtaineen, yksityisine elokuvateattereineen ja omine butlereineen.

Bvlgari Resort Dubai tarjoaa myös maan parhaita italialaisia ruokaelämyksiä Il Restaurante –ravintolassaan, jonka ”Made in Italy”-menun on suunnitellut Michelin-kokki Niko Romito. Lisäksi resortista löytyy huippuelegantti, vain 9-paikkainen japanilainen ravintola Hoseki, joka tarjoaa korkealuokkaisen Omakase-elämyksen sekä lounaalla että illallisella.

Yhteensä 140 hehtaarin kokoinen resort käsittää yksityisen rannan beach clubeineen, mosaiikkisen uima-allasalueen, yksityisen marinan sekä maailman ensimmäisen Bvlgari Yacht Clubin. Tämä ylellinen keidas sijaitsee vain kymmenen minuutin päässä Dubain tärkeimmistä  nähtävyyksistä.

Bvlgari Hotels & Resorts on tänä vuonna lisäksi avaamassa hotellin Pariisissa. Vuonna 2022 Bvlgari-perhe laajenee edelleen Moskovassa ja Tokiossa avattavilla uusilla luksushotelleilla.

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.

Christine Engen
Creative Director & CEO