2013-11-28 14:55Blog post

Uusia hotelleja Trinidadille ja Tobagolle

null

Trinidad ja Tobago -saarivaltion infrastruktuuria parannetaan ja uusia hotelleja on kehitteillä. Saarille ollaan rakentamassa noin 200 lisähuonetta lähimmän kahden vuoden aikana.

Tobagolla avataan Lambeaun alueella uusi neljän tähden hotelli, Indigo Bay. Hotellissa tulee olemaan 79 sviittiä, lisäksi rakenteilla on 66 muuta yksikköä. Molempien on tarkoitus valmistua noin puolentoista vuoden kuluessa.

Trinidadin saarelle rakennetaan Financial Complex Suite Limited -hotellia aivan Port of Spainin keskustaan. Hotellin odotetaan valmistuvan joulukuussa 2014 ja se tulee käsittämään 77 huonetta, 2 sviittiä, hoitolan, kuntosalin, kokous- ja konferenssitiloja sekä ravintolan.

Hotelli Regent Star avasi 55 huonetta kesäkuussa 2013, suunnitelmien mukaan hotellissa tulee olemaan yhteensä 125 huonetta. Regent Star sijaitsee vain 5 minuutin kävelymatkan päässä Piarco -lentokentästä. Hotellissa on 16 sviittiä, 48 deluxe-huonetta ja 61 standardihuonetta. Hotellin kaikissa tiloissa ja huoneissa on wifi-yhteys ja hotelli on liikuntaesteetön. Lisäksi hotellissa on kokoustiloja, cocktail-baari sekä ravintola. Loput huoneista avattaneen vuoden 2014 alussa.

Capital Plaza Hotel, joka voi kehua hienolla merinäkymällä Port of Spainissä, uudistaa parhaillaan kaikkia 243 huonettaan ja sen odotetaan avaavan jälleen tammikuussa 2015, tällöin Radisson Hotels International -tuotemerkin alla.  Hotellin tarjontaan tulee kuulumaan pianobaari, 360 astetta pyörivä baari sekä konferenssitiloja.

About United Spirit Nordic

United Spirit Nordic on riippumaton matkailualan myynti-, markkinointi- ja PR-yritys. Pääkonttorimme sijaitsee Kööpenhaminassa, Tanskassa. Palvelumme kattavat Skandinavian ja Suomen sekä Baltian maat. Innovatiivisuus, toiminnallisuus, tavoitteellisuus ja johdonmukaisuus kuvaavat United Spirit Nordicin toimintaa, kuten myös käytännönläheisyys ja ystävällisyys. Sekä meidän että yhteistyökumppaneidemme tavoitteena on pitkän tähtäimen menestys. Olemme pieni tiimi, mutta laajan kokemuksemme avulla toteutamme menestyksekkäitä kampanjoita ammattitaitoisesti. Tarjoamme luotettavuutta, työmoraalia, jatkuvuutta ja motivaatiota.