2019-08-06 14:54Pressmeddelande

Fast-track till semestern på Maldiverna

Undvik onödigt slöseri med tid och maximera i stället semestern. Ditt maldiviska äventyr på Grand Park Kodhipparu kan starta mindre än en timme efter att planet har landat.

Maldiverna är ett drömresemål. Vackra ö-resorts och privata villor på pålar mitt i det azurblå havet. Men transporten till paradiset kan vara tröttsam och tidskrävande, och reser ni som familj är barnen kanske otåliga.

Från flygplanet till semestervillan på mindre än 1 timme

Vi känner alla till det. Semestern har precis börjat och vi vill få ut det mesta av vår fritid. Kom igång med semesterlivet snabbt på  Grand Park Kodhipparu. Denna lyxiga och familjevänliga resort på Maldiverna ligger bara 20 minuter med snabbåt från Male International Airport. På mindre än en timme, från planet på flygplatsen, kommer du in i din privata villa - redo att börja din semester. Den gynnsamma tidsskillnaden och en superlätt båttransfer gör Grand Park Kodhipparu till ett perfekt val för familjer. Ingen onödig väntan för ivriga barn.

Fast-track till ren avkoppling

Grand Park Kodhipparu har 120 ljusa och inbjudande villor, vilket inkluderar strandvillor med egen pool, villor på vattnet och rymliga tvårumsvillor där familjer kan njuta av utrymmet tillsammans. Nästan alla dessa privata villor erbjuder stora näthängmattor över det klara vattnet; semesterns kanske bästa plats för att läsa favoritboken, följa undervattensvärlden eller få den ultimata upplevelsen att sova under stjärnorna.

Näthängmattorna möjliggör solbad med en behaglig bris både över och under. Koppla av med ljudet från vågorna, eller ta några filtar och kuddar med dig för en förtrollande eftermiddagslur, mitt i den Indiska oceanen.

Grand Park Kodhipparu startade 2017 som en ”en-ö-en-resort” och erbjuder alla typer av vattensporter och dykning, en strandklubb för de små, fitness, yoga samt tre restauranger och barer, med mera. En komplett semesterupplevelse på Maldiverna - bara 20 minuter från flygplatsen.

En blinkning och semestern har startat.

Om Grand Park Kodhipparu

Grand Park Kodhipparu är en del av Grand Park Group och hotellkedjans första lyxresort. Anläggningen öppnade i juni 2017 och ligger bara 20 minuter med snabbåt från Maldiverna International Airport. Konceptet "en-ö-en-resort" erbjuder sina gäster totalt 120 idylliska villor vid stranden eller poolen, "Overwater Villas" samt " Grand Residence Villas" med två sovrum. Allt är designat av Hirsch Bedner Associates.

Anläggningen erbjuder tre spännande restauranger, prisbelönta spafaciliteter, infinitypool, strandklubb, fitnesscenter och barnklubb samt dykning och vattensportersaktiviteter. Läs mer här

Om United Spirit Nordic

Som ett representationskontor är vårt mål att inspirera människor att resa. Genom PR, försäljningsaktiviteter och marknadsföring hjälper vi globala varumärken inom t.ex. turism, hotell, livsstil och luftfart att uppnå sina mål. Genom proaktiva tillvägagångssätt, baserat på år av praktisk erfarenhet, lyfter vi fram kundernas fördelar, stärker deras rykte och förbättrar deras försäljning. Den nordiska resebranschen är vår specialitet. Vi skapar förbindelser mellan våra kunder och den nordiska resebranschen, resemedier och influencer. Vårt huvudkontor finns i Köpenhamn, Norden är vårt hem och Världen är vår lekplats.