2019-12-02 07:30Pressemelding

PLUS DMC Group ekspanderer med 2 nye medlemmer til

PLUS DMC Groups partnere: AC Travel Group, B-italian, Coast Organisation, EL-VE Tours, INBOUND Services, Panbaltica, Tjek-In Travel og Upgrade Spain. Bildet er tatt på et felles gruppemøte i juni i Arco, Italia.PLUS DMC Groups partnere: AC Travel Group, B-italian, Coast Organisation, EL-VE Tours, INBOUND Services, Panbaltica, Tjek-In Travel og Upgrade Spain. Bildet er tatt på et felles gruppemøte i juni i Arco, Italia.

Nordens DMC-nettverk, PLUS DMC Group, får to nye medlemmer til sin portefølje og dekker nå 12 europeiske land.

1-års jubileum og voksesmerter

PLUS DMC Group feirer i år sitt 1-års jubileum, og de har kommet langt siden de begynte. Det startet med et team på fire engasjerte DMC'er – B-italian, EL-VE Tours, INBOUND Services og Panbaltica – som alle hadde en felles visjon om å samle de beste DMC’er med spesiale i de nordiske markedene.

Nå dekker PLUS DMC Group hele 12 land i Europa med 8 DMC’er: Estland, Frankrike, Hellas, Italia, Latvia, Litauen, Slovakia, Spania, Storbritannia, Tsjekkia, Tyskland og Østerrike.

Tallene ser riktig gode ut for PLUS DMC Group hvor omsetningen siden 2017 har steget fra ca. 12 mill. til godt over 19 mill. i 2018. Det betyr en økning på rundt 59% på bare ett år. Økningen er basert på omsetningen hos alle DMC-partnere inklusive de nye medlemmene som har kommet til.

Managing Director for PLUS DMC Group, Jens Blaumeier, sier selv om suksessen:

At vi på ett år har samlet 8 partnere i vårt nettverk og mottatt positiv feedback fra våre kunder i de nordiske land, er et sterkt signal for oss om å fortsette og forbedre oss og vokse til nytte for våre felles kunder.

Nye DMC-partnere

De nye partnerne som nå er en del av PLUS DMC Group, omfatter Coast Organisation som tilsluttet seg i mai, samt AC Travel Group som ble en del av nettverket i juli. Tilbake i januar kunne gruppen også ønske den spanske DMC, Upgrade Spain, velkommen, som betyr en utvidelse av tre nye DMC’er i første halvdel av 2019.

De to nyeste medlemmene fra henholdsvis Frankrike og Storbritannia, ser frem til et bredt samarbeid med de seks eksisterende DMC’er:

Med felles erfaringer, kontakter og verdier tror jeg oppriktig at vi sammen blir dyktigere til å levere dét som de nordiske markedene ønsker.

Per Jansson, Direktør hos AC Travel Group

Gérard Farina fra Coast Organisation er enig og tilføyer:

Vårt partnerskap vil styrke oss alle, samtidig som vi deler felles erfaringer om alltid å forbedre våre tjenester til det nordiske markedet og forhåpentligvis vinne tillit fra nye kunder.

PLUS DMC Group arbeider fortsatt mot å dekke hele Europa, og de er alltid åpne for nye partnerskap som deler samme verdier og høye kvalitetskrav som gruppen.

Møt gruppen

Møt PLUS DMC Group på Travel News Market i Stockholm 7. november samt på IBTM World i Barcelona 19.-21. november 2019 på stand N08.

Som noe helt ekstraordinært inviterer PLUS DMC Group utvalgte nordiske MICE-innkjøpere til dette årets IBTM. Invitasjonene er allerede sendt ut med mulighet for deltagelse etter førstemann-til-mølla prinsippet.

Book et møte med partnerne i dag, eller ta direkte kontakt med PLUS DMC Group for å høre mer.

Om PLUS DMC Group
PLUS DMC Group er et nettverk av DMC’er som alle er spesialiserte i de nordiske markedene. Hver DMC har uovertruffen erfaring innenfor sine respektive destinasjoner. Gruppen er organisert av alle partnerne og består av en Managing Director, et styre av partnere og arbeidsgrupper.
En årlig kontingent som knytter seg direkte til den enkelte DMC’s omsetning, gjør deg til partner. Det avholdes audition når nye DMC-partnere ønsker opptak for å bevare den høye standarden.

PLUS DMC Groups partnere i dag:

AC Travel Group i Storbritannia
B-italian i Italia
Coast Organisation i Frankrike
EL-VE Tours i Hellas
INBOUND Services i Tyskland og Østerrike
Panbaltica i Estland, Latvia og Litauen
Tjek-In Travel i Slovakia og Tsjekkia
Upgrade Spain i Spania

Les mer om PLUS DMC Group her

PLUS DMC Group
Managing Director
Jens Blaumeier
Email: info@plusdmc.com
Tlf: +49 40 2269 23 – 250

Temaer: MICE

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.

Relatert media