2020-05-25 09:19Pressemelding

Scylla elvecruise-rederi gjenopptar driften med 34 spennende cruise på Europas mest berømte elver

Basel mai 2020 – Den ledende elvecruise operatøren Scylla har annonsert seglinger med 34 skip på Europas elver med umiddelbar effekt og blir en av de første firmaene til å gjenoppta aktiviteten etter Covid-19. Den sveitsiske operatøren har en flåte med elvebåter for ulike europeiske charter klienter.

“Vi er svært glade for at industrien sakte henter seg inn etter krisen med corona virus og at fire elvebåter nå kan settes tilbake på Europas vannveier hvor de hører hjemme,” sier Arno Reitsma, CEO for Scylla AG (på bildet). “Gjestene vil nok en gang være i stand til å nyte noen av de mest spennende elvecruisene på Europas vakre elver, selv om det å reise i seg selv kommer til å være litt annerledes,” tilføyer Mr Reitsma.

“Selvfølgelig vil alle nødvendige sikkerhets- og rutinestandarder være implementert om bord på alle våre skip,” forklarer Mr Reitsma.

Det skal opprettholdes en trygg avstand hele tiden når man er ombord, kun registrerte passasjerer som har tidligere har gjennomgått en helsesjekk vil være tillatt på skipet.

Færre passasjerer på skipene, obligatoriske ansiktsmasker, regelmessig desinfeksjon og  mat og drikke blir brakt direkte til bordet, er også en del av de nye tiltakene. I tillegg vil en lege være om bord for helsekontroller og konsultasjoner for alle gjester og besetningsmedlemmer.

«Det å reise har endret seg men passasjerene på våre skip vil alltid kunne nyte våre elvecruise,» sier Mr Reitsma.

Scylla vil starte seglingen på et utvalg av europeiske elver inntil flere restriksjoner er lempet på. I tillegg viser de nye “mini-cruisene” (kortere cruise) seg å være svært populære med mange bestillinger i tiden fremover.

Nærmere informasjon om Scylla kan du finne her: www.scylla.ch/en

Pressekontakt:

Jef Pelkmans

PR & Communication Manager

Telefon +32 (0) 3 38 01 918

Mobil +31 (0) 6 15 58 59 06

Email: jef.pelkmans@scylla.ch

Om United Spirit Nordic

Som representasjonsfirma er målet vårt å inspirere folk til å reise. Gjennom PR, salg og markedsføring hjelper vi globale merkevarer innen turisme, hotell, livsstil og flybransje til å nå dette målet. Vi er tilhenger av proaktive, praktiske metoder samlet fra flere års erfaring, som vi bruker til å løfte frem dine sterke sider, forbedre ditt omdømme og øke salget i virksomheten din. Det nordiske reisemarkedet er vår spesialitet. Vi skaper forbindelser mellom våre kunder og den nordiske reisebransje, reisemedier og influencers. Vårt hovedkontor er i København, Norden er vårt hjem, og verden er vår lekeplass.