2019-05-14 11:16Pressemeddelelse

Yoga, bølgebrus og Østens perler

Yoga on deckYoga on deck

Mestrer du ”duen”, ”krigeren” og ”hunden” til perfektion på land? Nu er det tid at udfordre dig selv med et mere flygtigt underlag i havets bølger. Find din indre balance til søs på en yogasejlads med Star Clippers.

Yoga er populært, sundt og én af de bedste måder at finde indre fred og meditation. Nu er det tid at åbne sindet. Star Clippers byder på yoga på en helt ny måde. Tag med på en yogasejlads til Bali eller Thailand, og træd et trin op på ”yogi”-skalaen.

Yogainstruktørerne byder på tidlige morgenlektioner på dækket, hvor du kan hilse solen velkommen med de gyngende bølger under dig.

Yoga til søs er en invitation til at tage skridtet videre og udfordre dig selv. Find indre balance, og mærk hvordan kroppen takker dig. Yogaoplevelsen foregår i de smukkeste rammer på Star Clippers solvarme teaktræsdæk med Bali eller Thailands smukke øhav i kulissen.

Opdag Bali og Thailand

Efter yoga på dæk går man i land, hvor nye oplevelser venter på Bali og i Thailand. En yogasejlads med Star Clippers byder på alt i ét.

Star Clipper sejler helt til kysten ved Lovina Beach, hvor de store krydstogtskibe ikke kan komme ind. Bali tager imod besøgende med storhed i form af Ulun Danu Templet og naturfænomenet Sendang Gile Vandfaldet, der ligger ved foden af Rinjani Bjerget.

Yogasejladserne til Thailand går enten fra Singapore til Phuket eller på en rundsejlads fra Phuket til Phuket. Berig sindet i Drømmenes By, Malacca og i Singapore - storbyen, der aldrig skuffer. Eller besøg de fascinerende buddhistiske templer, og omfavn din karma.

”Yogi”-novicen

Man behøver på ingen måde være yogaekspert for at deltage i Star Clippers’ yogasejladser. Øvelserne tilpasses deltagernes niveau og tempo, og instruktørerne vejleder og guider hele vejen igennem.

Du kan roligt invitere veninden, svigermor, søsteren eller partneren på yogasejlads, hvor meditation, udfordring og uforglemmelige rejseoplevelser forenes i ét.

31. juli 2019, 10 nætters sejlads med Star Clipper til Bali med yogainstruktør Selwa Tazi, fra €2.535 pr. person i delt dobbeltkahyt.

31. august 2019, 7 nætters sejlads med Star Clipper til Singapore-Phuket med yogainstruktør, Rebecca Cusimano, fra €1.774 pr. person i delt dobbeltkahyt.

26. oktober 2019, 7 nætters sejlads med Star Clipper til Singapore-Phuket med yogainstruktør, Rebecca Cusimano, fra €1.775 pr. person i delt dobbeltkahyt.

2. november 2019, 7 nætters sejlads med Star Clipper til Phuket-Phuket med yogainstruktør, Liliana Skinner, fra €1.775 pr. person i delt dobbeltkahyt.

Der udbydes også yogasejladser i Middelhavet. Læs mere om temasejladser her

Alle priser er eksklusive havneafgifter og fly til og fra sejladsen.

For booking kontakt dit rejsebureau eller Star Clippers på info.monaco@starclippers.com, tlf. +377 97978400, www.starclippers.com

Om Star Clippers

Star Clippers driver i dag tre af verdens største sejlskibe og har yderligere et under konstruktion. Samtlige skibe kan kaste anker i små bugter og besøger ofte havne, hvor de store krydstogtskibe ikke kan lægge til. Hvert skib tilbyder gæsten bekvemmeligheder og en atmosfære som på en privat yacht.

Service af høj standard tilbydes af et imødekommende mandskab, og alle tre skibe har teaktræsdæk, swimming pool, en uformel stemning, en indbydende Tropical Bar på dækket og en hyggelig Piano Bar. Skibene er store nok til at tilbyde førsteklasses indkvartering og måltider. De to mindre skibe, Star Flyer og Star Clipper, kan hver rumme 170 gæster og har et mandskab på 74, mens Royal Clipper tager 227 gæster og har et mandskab på 106.

Om United Spirit Nordic

Som repræsentationsbureau er vores mål at inspirere folk til at rejse. Gennem PR, salgsaktiviteter og markedsføring hjælper vi globale mærker inden for bl.a. turisme, hotel, livsstil og luftfart med at nå dette mål. Via proaktive metoder, baseret på flere års praktisk erfaring, fremhæver vi dine fordele, styrker dit omdømme og øger din forretning. Den nordiske rejsebranche er vores speciale. Vi skaber forbindelserne mellem vores kunder og den nordiske rejseindustri, rejsemedier og influencere. Vores hovedkvarter ligger i København, Norden er vores hjem, og verden er vores legeplads.